Widok
Co na piknik?
W weekend wybieramy się ze znajomymi na piknik, taki 'z prawdziwego zdarzenia'. Nie mam doświadczenia w piknikowaniu i zupełnie brak mi pomysłów na piknikowy prowiant. Jedyne co przychodzi mi do głowy wraz ze słowem 'piknik' to szampan i truskawki. ;)
Na trawce spędzimy prawdopodobnie cały dzień, będziemy z bandą dzieciaków.
Macie jakieś sprawdzone pomysły na przekąski albo coś, co można by zjeść w ramach piknikowego obiadu? Czym zapchać ten cholerny piknikowy koszyk, żeby było i ładnie i smacznie i pożywnie?
Pomożecie? :)
Na trawce spędzimy prawdopodobnie cały dzień, będziemy z bandą dzieciaków.
Macie jakieś sprawdzone pomysły na przekąski albo coś, co można by zjeść w ramach piknikowego obiadu? Czym zapchać ten cholerny piknikowy koszyk, żeby było i ładnie i smacznie i pożywnie?
Pomożecie? :)
tu jest blog babeczki która podaje często przepisy na małe smaczne przekąski. Może akurat coś ciekawego znajdziesz ::)
http://lawendowydom.blogspot.com/2011/05/mini-tarty-z-soczewica.html
http://lawendowydom.blogspot.com/2011/05/mini-tarty-z-soczewica.html
Proponuję jakąś sałatkę, do tego jakieś smaczne pieczywko ( ja kupuję bułkę paryską w całości, kroję ją w kromki, ale nie do końca tak aby tych kromek nie odkroić, przygotowuję masełko ziołowe czyli masło + czosnek, tymianek, różne inne zioła), wkładam po kawałku masełka między kromki, zawijam całą bułkę w folię aluminiową i do piekarnika na 10-15 min, wychodzą super opieczone smaczne grzaneczki ziołowe, każdy sobie odłamuje po kromeczce).
Może jakieś mięso na zimno, szaszłyki z warzywami...
Albo coś owocowego np. sałatka?
Może jakieś mięso na zimno, szaszłyki z warzywami...
Albo coś owocowego np. sałatka?
ja bym wzięla serki, parówki , picie dla dzieci , jaieś ciasto - babka , murzynek, drożdżówka może ...ew. biszkoptowe z owocami