Widok

Co na piknik?

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
W weekend wybieramy się ze znajomymi na piknik, taki 'z prawdziwego zdarzenia'. Nie mam doświadczenia w piknikowaniu i zupełnie brak mi pomysłów na piknikowy prowiant. Jedyne co przychodzi mi do głowy wraz ze słowem 'piknik' to szampan i truskawki. ;)
Na trawce spędzimy prawdopodobnie cały dzień, będziemy z bandą dzieciaków.

Macie jakieś sprawdzone pomysły na przekąski albo coś, co można by zjeść w ramach piknikowego obiadu? Czym zapchać ten cholerny piknikowy koszyk, żeby było i ładnie i smacznie i pożywnie?

Pomożecie? :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
tu jest blog babeczki która podaje często przepisy na małe smaczne przekąski. Może akurat coś ciekawego znajdziesz ::)

http://lawendowydom.blogspot.com/2011/05/mini-tarty-z-soczewica.html
Proponuję jakąś sałatkę, do tego jakieś smaczne pieczywko ( ja kupuję bułkę paryską w całości, kroję ją w kromki, ale nie do końca tak aby tych kromek nie odkroić, przygotowuję masełko ziołowe czyli masło + czosnek, tymianek, różne inne zioła), wkładam po kawałku masełka między kromki, zawijam całą bułkę w folię aluminiową i do piekarnika na 10-15 min, wychodzą super opieczone smaczne grzaneczki ziołowe, każdy sobie odłamuje po kromeczce).
Może jakieś mięso na zimno, szaszłyki z warzywami...
Albo coś owocowego np. sałatka?
ja bym wsadziła do kosza papu dla dzieciaka: serki, joghurty, ciacha, nalesniki, moze parówkę, picie, ...

dla nas na obiad dorzuciłambym do kosza telefon i numer na telepizze

a dla rozrywki: karty, kości, bamington, ...

grill ...

Dzięki dziewczyny. :)

Dejwi, z tą pizzą to może i byłby pomysł, tyle, że my na kompletnym odludziu będziemy i obawiam się, że tam to raczej szans nie ma na takie 'luksusy'. ;)

Poza tym towarzystwo jest raczej doświadczone piknikowo, a nie chciałabym wyjść na kompletną ignorantkę idąc na łatwiznę.
jako ciasto polecam babke cytrynowa :) u nas na piknikach sprawdza sie doskonale.