Widok

Endokrynolog - łopatologicznie

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
Muszę zacząć chodzić do endokrynologa - leczyć się, ale nie wiem od czego zacząć. Czy od lekarza internisty - wziąć skierowanie ? Jestem kompletnie zielona w tym temacie. Możecie mi nakreślić od czego powinnam zacząć ? Tak łopatologicznie. I gdzie polecacie lekarza z terenu - Rumi, Gdyni. Bardzo proszę. Z góry wielkie dzięki.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jeśli chcesz na NFZ, to idziesz do lekarza pierwszego kontaktu i ona daje Ci skierowanie. Pytanie tylko, czy dostaniesz się gdzieś na NFZ? Jeśli nie, to pozostaje droga prywatna, tu bez skierowania :)
zdrówka
Czego dotyczy Twój problem? Jak tarczycy, to idź do endokrynologa-internisty, a jak problemów z hormonami płciowymi - do endokrynologa-ginekologa. Każdy endokrynolog zna się po trosze na wszystkich hormonach, ale internista jest na pewno lepszy od ginekologa w tarczycy, a w hormonach płciowych - na odwrót.
Zapisz się na termin na NFZ, a jak będzie długi, na razie idź prywatnie.
Mam nadczynność, która przeszła w 4 m-ce w niedoczynnosc, Hashimoto i chorobe Gravesa - wszytko "zaatakowało" w ciągu 3 m-cy.
W temacie endokrynologów dla dorosłych słabo jestem rozeznana.
Poszłam do dr Hanny Czaplińskiej-Hałas, ale po 4 terech wiztytach jakoś zwątpiłam. Poszłam do Anny Borkowskiej w ODM Gdynia, wydała się kokretna, ale sama nie wiem, kolejna wizyta 30. 09. i kontrola wyników, choć po samopoczuciu nie widzę poprawy, ale daje jej szanse.

Sama bije się z myslami, reakcja na lekki trwa dosc długo, taka kolej rzeczy, a ja czuje jakbym u Kałas zmarnowała 4,5 m-ca, a samopoczucie gorsze niż było.
Dałam szanse nastepnemu lekarzawi, ale boje sie ze na anstepna wiosne stwierdze ze przez rok tylko mi sie pogorszylo i nadal jestem w punkcie wyjscia.

Wiem, wiem - Mizian Gross - guru od tarczycy, ale nawet na sekretarce ma nagrane, że nowych pacjentów nie przyjmuje.