Kumaki

Jazda konna

Gdańsk, Wieczornych Mgieł 21

Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Justyna - opinia wątek zamknięty Chciałam dać im kolejną szansę po przerwie. Masakra , jest jescze gorzej niż...
~Justyna
-

ostatnia odp. 2 lata temu

dodano: 7 września 2021

Niezadowolony ex-klient - opinia wątek zamknięty Klient nie jest traktowany jak gość, tylko jak uciążliwy petent. Atmosfera...
~Niezadowolony ex-klient
-

ostatnia odp. 3 lata temu

dodano: 8 lipca 2020

Paulina - opinia wątek zamknięty Chaos, bałagan, mimo iż zapłaciliśmy za usługę zostaliśmy potraktowani...
~Paulina
-

ostatnia odp. 3 lata temu

dodano: 23 czerwca 2020

Polecam z pełnym przekonaniem wątek zamknięty Witam, ocenę za poziom nauczania daję neutralną, gdyż byłem tylko na...
~Marcin
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 21 października 2018

Jeżdżę od kilku miesięcy -polecam wątek zamknięty Jeżdżę w tej stajni od kilku miesięcy, moja opinia nie jest oparta na...
~JS
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 17 września 2017

Super!!! wątek zamknięty Fantastyczne miejsce dla poczatkujacych i zawaansowanych ktorzy chca wejsc w...
~Anonim
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 6 września 2017

Nie polecam wątek zamknięty Ceny bardzo wysokie , niestety nie idące z jakością obsługi instruktorskiej...
~Zofia
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 21 lipca 2017

nie powala a ceny z kosmosu wątek zamknięty może być, jest ładnie chociaż szkółka cieszy się złą sławą, jazda jak dla...
~mm
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 11 lutego 2017

Słabo wątek zamknięty Niestety instruktorka średnia, nie daje nawet grama swobody na koniu, ceny...
~Katarzyna
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 5 lutego 2017

Jazda konna dla dzieci wątek zamknięty Szkółka jest dogodnie położona dla mieszkańców dzielnic południa Gdańsk (my...
~Adam
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 14 grudnia 2014

polecam wątek zamknięty Ta stadnina ma w sobie coś uroczego... te konie co tam są są cudowne piękne...
~Emilka
-

ostatnia odp. 9 lat temu