Widok

MOPS czy mam szanse na pomoc?

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Witam
Nigdy nie korzystałam z pomocy Mopsu. Jednak teraz chyba będę musiala się zglosic. Mąż pare lat temu prowadził dzialalnosc gospodardcza jednak musiał ją zamknąć bo przynosiła straty. Ja pracowałam z przerwami. Obecnie pracuję od 2 miesięcy na stażu z urzędu pracy za 840 zł na reke, a maż stracił prace od stycznia.I niestety nie należy mu się żaden zasiłek bo w obecnej pracy pracował na czarno od 4 lat. Na początku obiecywali mu etat ale to były obiecanki cacanki a obecnie szef u którego pracował uciekł do swojego kraju i nie wypłacił pensji. Mam niecałe 6 tys. oszczednosci. Nic więcej. Czy w ogole mam szanse na jakąkolwiek pomoc z mopsu? Chociaz żeby dziecko chodzące do 1 klasy miało bezpłatne obiady w szkole?
Jak wygląda procedura załatwiania spraw z mopsem? Mąż pojdzie i zarejestruje się do urzędu pracy to po pierwsze.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3
hooop
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Magda zadzwon do Mops-u w Twojej okolicy i bedziesz miala informacje z pierwszej reki .
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
by otrzymac jakakolwiek pomoc niemozecie przekroczyc podajrze ok 430 zł na osobe wlicza sie dotacja mieszkaniowa rodzinne i wszystkie dochody

moga byc to obiady albo zasilek celowy niedaj sie zbyc bo oni zawsze mowia ze niemaja kasy mow ze zapraszasz na wywiad i chcesz miec wtedy decyzje odmowna....
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
bezpłatne obiady często można załatwić w szkole popytaj wychowawcę , na pewno pomoże
obecnie mamy na 3 os. 840 zł to nie wiele.
Maz oczywiście szuka pracy ale ile to potrwa nie wiem.
Jak to wygląda od sprawy urzędniczej, gdy mąz pracowal na czarno nie będą robic problemów?