Widok
Może też zależy jaka klasa? W jakim wieku dzieci? No i też na ile czasu wychodzi?
W młodszych klasach raczej nie może zostawić dzieci bez opieki.
Ale w starszych klasach czasem na kilka minut zdarza się że zostawiają uczniów.
Ja jak chodziłam do podstawówki to właśnie kilka razy się zdarzyło że nauczyciel musiał na chwilę wyjść, ale to były dosłownie minuty.
W młodszych klasach raczej nie może zostawić dzieci bez opieki.
Ale w starszych klasach czasem na kilka minut zdarza się że zostawiają uczniów.
Ja jak chodziłam do podstawówki to właśnie kilka razy się zdarzyło że nauczyciel musiał na chwilę wyjść, ale to były dosłownie minuty.
Przepisy mówią że nie może. Powinien najpierw zadzwonić po choćby woźną żeby była w tym czasie w klasie.
Ale... sama jestem nauczycielem, właśnie zaszłam w 2 ciążę i nie wiem co będzie jeśli w trakcie lekcji będę musiała nagle wybiec do łazienki z powodu mdłości. Nauczyciele to tylko ludzie. Chociaż niestety znam przypadki zostawiania klasy na 10-15 minut bez opieki, 'bo tak się robiło 20 lat temu to i teraz można':-/ Ja bym się bała, nigdy nie wiadomo co jakiemuś dziecku przyjdzie do głowy, a potem kryminał i wyrzuty sumienia do końca życia - ja już raz ratowałam chłopaka trzymając go za buta, żeby nie wyskoczył z 2 piętra przez okno:-/
Ale... sama jestem nauczycielem, właśnie zaszłam w 2 ciążę i nie wiem co będzie jeśli w trakcie lekcji będę musiała nagle wybiec do łazienki z powodu mdłości. Nauczyciele to tylko ludzie. Chociaż niestety znam przypadki zostawiania klasy na 10-15 minut bez opieki, 'bo tak się robiło 20 lat temu to i teraz można':-/ Ja bym się bała, nigdy nie wiadomo co jakiemuś dziecku przyjdzie do głowy, a potem kryminał i wyrzuty sumienia do końca życia - ja już raz ratowałam chłopaka trzymając go za buta, żeby nie wyskoczył z 2 piętra przez okno:-/