Widok

Nowie mieszkanko

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
W czewrcu odbieramy nowe mieszakanko. Domyślam, się że wiele z Was już mieszka na swoim i przez to przeszło. Może przyjdą Wam do głowy jakieś rady w urządzaniu nowego mieszkanka, jakie koszty poniosłyście związane z wykończeniem i umeblowaniem mieszkania 48 m^2. Wszelkie uwagi będą dla mnie bardzo cenne, bo jestem w tych sprawach zielona.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ehh, nowe...to ominą Cię gładzie w całym mieszkaniu, zrywanie 5 warstw tapet ze wszystkich pokoi itp.
my musielismy praktycznie wszystko zrobic, zostały jeszcze okna do wymiany, łazienka do wyremontowania i przedpokój

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
My tez musieliśmy remontować całe mieszkanie, zrywać błazerię na korytarzu w kuchni i toalecie, kasetony na sufitach, całą łązienke, kuchnie, toaletę. Naszczęście juz mamy wszystko wycekolowane, okan wymienione, pomalowane, teraz zbieram na meble do dużego pokoju:)

Po położeniu kafelków i wyschnięciu fug, dobrze jest zaimpregnować te fugi. Jeżeli płytki są rustykalne (niepolerowane) zaimpregnuj również płytki. Dzięki temu płytki zawsze będą wygladać jak nowe, brud nie będzie wchodzić w szczeliny.
Na etapie zakładania instalacji dobrze ofotografujcie całe mieszkanie. Dzięki temu nie będziecie musieli się zastanawiać, czy w to miejsce można wbić gwóźdź.
z własnego doświadczenia nie polecam paneli; kurz się t=strasznie na nich zbiera; jeżeli macie tylko mozliwośc to zafundujcie sobie parkiet

-odradzam czarny, lub grafitowy blat w kuchni, nie doczyścisz się !!!!!
-polecam bardzo uwązni kupywac krany do umywalek i zlewów

w zalezności od umiejetności układacza kafelek :)
moge doradzić tak, jeśli ktos bedzie wam robił, znajomy, tata, czy sami, generalnie nie super-fachowiec, to polecam fugi w kolorze kafli, a nie kontrastowym, nie widac wtedy niedociągnięć :)

ja mam grafitowy blat i nie widać zabrudzeń