Widok

Pin-up studio - oszustwo i lekceważenie klienta

Wykupiłam na grouponie usługę kosmetyczną -żelazko antycellulitowe. Aby osiagnąc efekt, należy wykonywać zabieg co 3 dni. Zadecydowała odległość - mam po prostu w miarę blisko. Pomijam fakt, że dodzwonienie się do właścicielki p. Asi graniczy z cudem, ale po dwóch tygodniach udało się umówić. Przyjechałam na ul. Srebrną, ale Pani nie było. Mówi się trudno. Po paru dniach dzwonienia, Pani powiedziała, że miała zły numer i nie miała mnie jak powiadomić.

Mówi się trudno. Umówiłam się na kolejny termin, usługa się odbyła. W zeszły piatek otrzymałam smsa, że pani miała zabieg na oko. Myslę sobie - zdarza się. W poniedziałek usługa się odbyła.

Dzisiaj przyjechałam i .... Pani nie było. Telefonów nie odbiera, połaczenia odrzuca.

Mam w domu małe dziecko i takie wycieczki mnie nie bawią.
Szczerze odradzam - na pięc umówionych spotkań odbyły sie dwa, a grupon był kupiony 15 października.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
rzeczywiście masakra! Ani reklamy sobie nie zrobiła, ani klient nie zostanie u niej. Po co jej ten groupon był?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja bym zrobiła reklamacje w gruponie przeciez za to zapłaciłaś jak możesz mnieć tak lekcoważące podejście do nie wywiązanej sie usługi tobie przecież to twoje pieniądze coś tu nie hallo ps godząc sie na takie traktowanie nie robisz nic a oszutą uchodzi to gładko pisząc na forum nic nie zdziałasz nikt za ciebie nie załatwi tego
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2
groupon jest zwolniony z odpowiedzialności za jakość wykonanej usługi. Trzeba czytać ich regulamin przed zakupieniem oferty.... oni sa tylko pośrednikiem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
czyli idą na łatwiznę umywają rączki ehhhhhh współczuje
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nigdzie nie napisałam, że nie będę reklamować groupona. Wezmę się za to jutro. Najpierw musze się zapoznać z regulaminem, rzadko korzystam z tego typu usług. Ktos napisał, że groupon jest zwolniony z odpowiedzialności w zakresie jakości usługi. Sama usługa była wykonana starannie, problem tkwi w niestawiennictwie Pani Asi na zaplanowane zabiegi :).

Wkurzyło mnie to strasznie, ale dzisiaj rozwalił mi się samochód, w robocie kłopoty, dziecko nie spało pół nocy i ten groupon to taki epizod na "miłe" zakończenie dnia. W hierarchii problemów aktualnie, chwilowo na ostatnim miejscu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
reklamacja w tym wypadku jest tylko strata czasu i nerwów. Griupon palcem nie ruszy, wierz mi.

"Groupon dokłada starań, aby tak dobierać oferty, aby Partnerzy nie odmawiali realizacji kuponu na warunkach w nim określonych, jeżeli zostanie on przedłożony przed wykonaniem usługi. Groupon nie ponosi odpowiedzialności za otrzymane przez użytkownika Serwisu od Partnera produkty lub usługi. Określone w kuponie usługi wypełnia wobec Użytkownika Serwisu dany Partner w swoim imieniu i na własny rachunek, dlatego Groupon nie ponosi odpowiedzialności wobec użytkownika Serwisu za niedopełnienie przez Partnera jego obowiązków przy realizacji usługi lub wykonania innego rodzaju umowy. Odpowiedzialność Groupon w żadnym wypadku nie może być większa niż wysokość wpłaconej zgodnie z pkt 8 powyżej kwoty. Groupon gwarantuje również zwrot środków wpłaconych w zamian za kupon, w przypadku, gdy warunki oferty zostaną zmienione w trakcie publikowania oferty Partnera, zerwana zostanie współpraca z Partnerem lub wystąpią przeszkody w realizacji oferty leżące po stronie Partnera lub Groupon, Gwarancja Groupon zawsze kończy się z upływem terminu ważności kuponu."
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Groupon gwarantuje również zwrot środków wpłaconych w zamian za kupon, w przypadku, gdy warunki oferty zostaną zmienione w trakcie publikowania oferty Partnera, zerwana zostanie współpraca z Partnerem lub wystąpią przeszkody w realizacji oferty leżące po stronie Partnera :).

Może spróbowac z tej części - wystąpią przeszkody w realizacji oferty leżące po stronie Partnera ? No bo zrealizować tego kupona nie można, pomimo chęci. Pani ma chore oko, albo jest na zwolnieniu, albo ma inne zajęcia.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kolega chciał skorzystać z bonu do restauracji i usłyszał : w dniu dzisiejszym dla klientów z Grupona nie ma miejsc. Napisał do Grupona i opisał zaistniałą sytuację i dostał pieniądze z powrotem. Minęło więcej niż 10 dni od zakupu jakby ktoś chciał zapytać ;)
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja mialam kupon do restauracji, 2 tyg przed koncem nie moglam sie dodzwonic do lokalu, zeby zarezerwowac miejsce. w ostatni dzien obowiazywania oferty poszlismy osobiscie, w lokalu kelner powiedzial, ze klientow z kuponami juz nie obsluguja, bo maja full, tymczasem lokal byl prawie pusty.
tego samego dnia zadzwonilam do groupona, opowiedzialam sytuacje, poproszono mnie, zebym napisala maila z reklamacja, z opisem calej sytuacji.
w zwiazku z tym, ze wlasciwie reklamacja wplynela do nich dzien po dacie waznosci kuponu, to ase oddali mi na konto groupona, do wykorzystania na kolejne kupony, dobre i to!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
tak samo, pisza że za 99 zł dostaniesz zniżkę 250 zł na coś tam, a cena jest specjalnie zawyżona żeby i tak wyszli na swoje, 250 zł wyższa niż w ich normalnym cenniku. Przed zakupem trzeba badac te groupony.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
a tak z ciekawosci jaka to byla oferta z tym zelazkiem?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Za 99 zl 160 minut czyli 5 spotkań po 30 min i trochę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja też mam kłopot z dodzwonieniem się do wspomnianwj p.Asi. z tym ,że ona sama przekładała moja wizytę (rzęsy) bo jeszcze nie wyszła ze szpitala. a było to 17 PAŹDZIERNIKA!. Po Twoim wpisie piszę do Groupona!. skończyło się babci S-ranie. na szczęście mam smsy od tej pani.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Złozyłam reklamację do grouponu, czekam na odpowiedź co będzie dalej. p. Asia dzisiaj równiez nie odbiera telefonów, a skrzynka jest zapchana i nagrać się nie można. Ponadto w ofercie jest napisane, że pani pracuje w sobote, co nie jest prawdą.

Wiem, że jest paręnascie osób, z których Pani robi sobie jaja.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja chyba u niej robiłam rzesy z grupona, masakra :(
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Pytanie: jak długo czekałyście na odpowiedź z groupona ? Na przyszłość polecam sprawdzenie opinii o danej firmie - jak terz sprawdziłam było dużo negatywnych wpisów, jednak większość jest listopadowa. Mi nie chciało się jeździć po Gdyniach ( były oferty na żelazko) to sobie teraz na darmo pojeździłam, a i z kasą nie wiadomo jak będzie .:(.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
No i przyszła odpowiedź z groupona. Napisali, że usługa jest rozliczona gdyż przy pierwszym spotkaniu, zgodnie z zasadami przekazałam kupon. I krótko mówiąc mam przynieśc od p. Asi zaświadczenie, że nie będę korzystała z jej usług, z pieczątką, ilośc wykorzystanych minut i ewentualnie wtedy oddadzą mi pieniądze za niewykorzystaną część. Także zarąbiście :).

Takie zachowanie to premiowanie nieuczciwych ludzi i tyle. Po drugie napisali, że nie mieli żadnych negatywnych zgłoszeń na temat tego miejsca, co jest nieprawdą.

Napisałam, że usługa nie moze być wykonana z winy usługodawcy i niech se sami do niej dzwonią i sie umawiają skoro uważają, że to takie proste :).
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dobra, "sposobem" się z p. Asią skontaktowałam i ma mi wystawić ten kwit, którego żąda groupon. ale to zdecydowanie ostatni raz jak korzystam z grouponu. Serdecznie dziękuję za taki cyrk.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ale u nas tak samo bylo z myjnia samochodowa.Kupilismy 4 mycia za 39zl.Pojechalismy na pierwsze,dalismy kupon,a jak chcielismy jechac na drugie to okazalo sie ze myjnia zamknieta,facet zrezygnowal i zapadl sie pod ziemie!i wyszlo nas jedno mycie za 39zl:(
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Czyli jak wykupywac to tylko jednorazową usługę. Jesteśmy, dajemy kupon i wykonujemy usługę. Inaczej lipa.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Usług unikam jak ognia, ale chciałam skorzystać z prenumeraty National Geographic- 115zł za rok zamiast 230zł a co się okazało kiedy weszłam na stronę National Geographic?- że prenumerata kosztuje u nich 128zł. Zatem skąd te 230zł?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
jeśli to możliwe proszę o zdradzenie sposobu kontaktu z panią Joanną
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nie wiem czemu tak narzekanie na usługi Pin Up, ja w tamtym tygodniu byłam umowiona na spotkanie ( doczepianie rzes) i zostałam bardzo dobrze i milo obsluzona. Pani, ktora robila mi rzesy była naprawde sympatyczna i profesjonalnie zrobila mi piekne rzesy, ktore wygladaja jak naturalne, jestem mega zadowolona. Pani, ktora nie zostala obsluzona bo wydaje jej sie, że jest ksiezniczka i ludzie beda tanczyc tak, jak im ta pani zagra to powinna pojsc po rozum do glowy i zastanowic sie nad tym, ze piszac glupoty na forum krzywdzi osoby, ktore staraja sie zapracowac na zycie a co gorsza wystawia mylna opinie, ktora kieruja sie inni ludzie. Żal mi takich pustych kobiet, czasami warto sie zastanowic nad tym co sie pisze!!! Ja jestem zadowolona i polecam salon Pin Up :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
Dziewczyny poszukajcie sobie na forum opini o tej Pani Asi, o jej nowym studiu Pin up i o poprzednim atlantis, to jest śmiech na sali laska ma chyba nierówno pod sufitem, najpierw sprzedaje setki gruponów i gruperów a potem się nie wywiązuje z umowy. nie odbiera, odrzuca połączenia do pracy nie przychodzi. Ja miałam u niej grupon na rzęsy, PO RA ŻKA! zresztą pisałam tu juz o tym. mysle ze grupon ci zwroci pieniadze bez problemu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
Uuupsss nie doczytałam ze juz się zglosiłaś do grupona.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ten cały groupon to jedna wielka ściema i naciąganie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
groupon to nie zawsze naciąganie, ale trzeba przejrzec oferty bardzo starannie, ja najczęsciej kupuje jednorazowo do restauracji, czy wejscie na silownie czy sklep internetowy, takie usługi to rzeczywiscie, nardzo wam współczuje dziewczyny problemów
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
czy można inaczej skontaktować się z tą Panią niż przez telefon? e-mail poszukiwany.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Bardzo nam przykro z powodu nieodpowiedniego potraktowania Cię przez naszego partnera. Poważnie podchodzimy do wszelkich opinii na temat ofert naszych partnerów oraz poziomu zapewnianej przez nich obsługi.

Napisz proszę do nas na adres facebook(at)groupon.pl (podając numer oferty oraz numer zgłoszenia nadany przez nasz dział obsługi klientów). Postaramy się wyjaśnić Twój przypadek i znaleźć jakieś pozytywne rozwiązanie.

Mamy także prośbę do pozostałych osób udzielających się w tym wątku, które miały problemy z naszymi ofertami lub partnerami. Napiszcie do nas na adres podany powyżej. Wasze sygnały pozwolą nam odpowiednio zareagować.

Pozdrawiam, Zespół Groupon Polska
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wszytskie "zadowolone" z usług pin-up klientki jadące po nas, że księżniczki itd chyba nie wyobrażająą sobie jakie jajca robiła z nas pani Asia.Ja sama najpierw probowałam tydzień się skontaktować, w koncu jak udało mi się umówić wizytę to 2godziny przed dostaje sms że pani od paru dni(!! -a sms 2 godz.przed) jest w szpitalu i skontaktuje sie jak wyjdzie.mineły dwa tygodnie i nic.zaczełam wiec dzwonic-telefon non stop wylaczony.pojechalam osobiscie do salonu i okazalo sie ze pani wrocila juz do pracy(ale skontaktowa csie jakos nie mogla mimo obietnicy) ale jej nie zastalam.jezdzilam wiec jeszce 3 razy bo mieszkam niedaleko i ani razu w salonie jej nie zastałam co dziwne skoro sprzedala tyle gruponów. W końcu złożyłąm reklamację do groupona ale okazalo sie że moj kupon jest oznaczony jako wykorzystany (dziwne skoro nigdy pani na oczy nie zobaczyłam ale zmuszona bylam jej podac kody przy rejestracji. dla mnie to juz w tym momencie oszustwo skoro usługa sie nie odbyła a widnieje jako odbyta.Kazali mi się zdobyć zaświadczenie o niewykonaniu usługi co graniczyło z cudem skoro z pania Asią nie szło się skontaktować ani jej zastać.W końcu wkurzona pojechałąm zostawić w salonie kwit dla niej do podpisania- co ciekawe na miejscu spotkałam w tym czasie wkurzona dziewczyne, która jak sie okazało przyszła na umowiony zabieg a pani kosmetyczki nie było.Mówiła, że jej wizyta była wielokrotnie przekładana od 3 miesiecy. Koniec konców spotkałam pania Asię i dostałam swój kwit odraz zwrot pieniedzy od groupona. Pani widawałą się naprawdę miła i fajna dziewczyną ale co z tego skoro z klientek robi sobie jaja. Gdyby to była jedna złą opinia ale ich jest pełno wiec o czymś to świadczy. My tez zarabiamy na życie i wydajemy te cięzko zarobione pieniądze, tracimy czas na dojazdy bierzemy urlopy zeby skorzystac z usługi, wciskamy komus dzieciaki i bog wie co a Pani sie tym nie pzrejmuje tylko odwoluje wizyty. Więc sorry bardzo ale wydaje mis ie że nazywanie nas rozwydrzonymi księżniczkami jest troche bardzo nie na miejscu. Nikomu nie polece tego salonu i mam nadzieje ze odstrasze wszelkich potencjalnych klientów bo to naprawde strata czasu i nerwów w bawienie sie w ciuciubabę skoro mozna w tym czasie bez problemu skorzystac z usług bardziej profesjonalnych miejsc. A sama mam doświadczenia że może być lepiej- Adrian, robiący rzęsy przyjął mnie juz po okresie ważności kuponu bo MI nie pasowały wczesniejsze terminy. Zrobił to super i bardzo go polecam.

A Wy wszystkie rozżalone Panie reklamujcie w grouponie,zdobywajcie kwity i z odzyskanymi pieniedzmi idzcie gdzie indziej. Pani Asia niech sie zastanowi czy w taki sposob powinna robic interesy i niech lepiej zrezygnuje z kuponów bo nie zrobiła sobie dobrej reklamy puki co a miła i zdolna w swoim fachu zapewne jest.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Pani Asia miała wysłać kwity, ale pomimo podawania maila dwukrotnie (dwóch różnych maili) jakoś zaświadczenie nie doszło :(. W związku ze zmianą adresu ze Srebrnej na Kętrzyńskiego po Nowym Roku wznowię działania. W związku z powrotem do pracy, tam mi bardziej po drodze.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Niesamowite. 2 dni temu czytałam ten wątek, ponieważ na następny dzień miałam umówione przedłużanie rzęs (oczywiście 3 miesiące zajęło mi wydzwanianie zanim się udało, nawet już groupon proponował zwrot pieniędzy ale zależało mi na rzęsach) Wszystko ok, 27.01 15.30 zapraszam.

Po 1. Salon bardzo ciężko znaleźć bo są dwa budynki nr. 24 A i B. Jak już doszłam do odpowiedniego budynku to nigdzie nie było oznaczenia PIN-UP, okazało się że Pani nie ma swojego studia tylko pokoik w innym studiu fryzjerskim. Ale to szczegóły.

Po 2. CZEKAŁAM GODZINĘ! Pani z salonu już wydzwaniała do p Asi bo widziała, że wściekła siedzę jak kołek. i co? W OGÓLE SIĘ NIE ZJAWIŁA. o 16.30 wyszłam, zostawiłam kartkę o prośbę kontaktu - zero odzewu.

Nie ma słów na takich ludzi. Rzęsy kupiłam dla siebie i dla mamy na jej urodziny (były w listopadzie.......) na prawdę myślałam że takie CHAMSTWO nie będzie miało miejsca, jedynym usprawiedliwieniem że pani nawet nie zadzwoniła bym nie czekała (!) byłaby chyba śpiączka.

Bardzo dziękuje pani Asiu za zrujnowanie dnia
studentka podczas sesji.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Tak się zastanawiam, co nadal popycha ludzi do korzystania z gruponów, gruperów itp.
Zwróćcie uwagę, że przez ostatni rok ceny ofert na w/w spadły do poziomów wręcz nierealnych !
Większość, jeśli nie wszystkie, dobre firmy (śledzę te kosmetyczne) przestało wystawiać oferty na portalach zakupowych, własnie dla tego, że g. zaczął iść "na masę" i coraz bardziej naciskał na obniżanie cen.
Każdy zabieg ma swoją cenę bazową. Są koszty stałe gabinetów itp. Poniżej pewnego poziomu już zejść się NIE DA! No chyba że obniży się jakość i zacznie "oszczędzać" na czym popadnie.
Trzeba zachować zdrowy rozsądek. Nie ma nic za darmo.
Rozumiem że "drogi zabieg" może być tańszy, ale nie "darmowy" !
Znacznie lepiej jest zadzwonić do wybranej firmy i zapytać o promocje, bo wszyscy je oferują.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam, kupiłam groupon w salonie PIN UP STUDIO na masaże. Umówilam się na spotkanie i Pani odwołała wizytę godzinę przed zabiegiem. Po tym czasie próbowałam się dodzwonić - bezskutecznie. Dzisiaj odwiedziłam salon i dowiedziałam się, że Pani zamknęła swoją działalność. Od razu dzwoniłam do groupona i powiedzieli mi, że nie moga mi pomóc, gdyż zrealizowałam już swój kupon !!!! A nie wykorzystałam ani minuty w tym salonie . Pan z groupona powiedział, że nie może mi pomóc bo uprzejma Pani poinformowała, że wykonała na mnie te zabiegi. Chciałabym się dowiedzieć, czy jest więcej osób, które oszukała ta Pani i czy byłyby chętne na zrobienie coś w tej sprawie w celu odzyskania pieniędzy. Pozdrawiam wszystkich
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Rodzina i dziecko

ciekawe książki dla 4 latka jakie czytacie? (58 odpowiedzi)

czy możecie polecić jakieś fajne tytuły książek dla 4 latka do poczytania na dobranoc. W...

Swojskie wędliny (56 odpowiedzi)

Mam taką ochotę kupić od kogoś swojskie wędlinki. Znacie kogoś kto sprzedaje? Niedługo święta...

jechać czy nie jechać... oto jest pytanie ;) (58 odpowiedzi)

hej jestem mamą 2 dziewczynek - 4 letniej i rocznej na codzien sama zajmuję się dziećmi, bez...

do góry