Widok
Pin-up studio - oszustwo i lekceważenie klienta
Wykupiłam na grouponie usługę kosmetyczną -żelazko antycellulitowe. Aby osiagnąc efekt, należy wykonywać zabieg co 3 dni. Zadecydowała odległość - mam po prostu w miarę blisko. Pomijam fakt, że dodzwonienie się do właścicielki p. Asi graniczy z cudem, ale po dwóch tygodniach udało się umówić. Przyjechałam na ul. Srebrną, ale Pani nie było. Mówi się trudno. Po paru dniach dzwonienia, Pani powiedziała, że miała zły numer i nie miała mnie jak powiadomić.
Mówi się trudno. Umówiłam się na kolejny termin, usługa się odbyła. W zeszły piatek otrzymałam smsa, że pani miała zabieg na oko. Myslę sobie - zdarza się. W poniedziałek usługa się odbyła.
Dzisiaj przyjechałam i .... Pani nie było. Telefonów nie odbiera, połaczenia odrzuca.
Mam w domu małe dziecko i takie wycieczki mnie nie bawią.
Szczerze odradzam - na pięc umówionych spotkań odbyły sie dwa, a grupon był kupiony 15 października.
Mówi się trudno. Umówiłam się na kolejny termin, usługa się odbyła. W zeszły piatek otrzymałam smsa, że pani miała zabieg na oko. Myslę sobie - zdarza się. W poniedziałek usługa się odbyła.
Dzisiaj przyjechałam i .... Pani nie było. Telefonów nie odbiera, połaczenia odrzuca.
Mam w domu małe dziecko i takie wycieczki mnie nie bawią.
Szczerze odradzam - na pięc umówionych spotkań odbyły sie dwa, a grupon był kupiony 15 października.
ja bym zrobiła reklamacje w gruponie przeciez za to zapłaciłaś jak możesz mnieć tak lekcoważące podejście do nie wywiązanej sie usługi tobie przecież to twoje pieniądze coś tu nie hallo ps godząc sie na takie traktowanie nie robisz nic a oszutą uchodzi to gładko pisząc na forum nic nie zdziałasz nikt za ciebie nie załatwi tego
Nigdzie nie napisałam, że nie będę reklamować groupona. Wezmę się za to jutro. Najpierw musze się zapoznać z regulaminem, rzadko korzystam z tego typu usług. Ktos napisał, że groupon jest zwolniony z odpowiedzialności w zakresie jakości usługi. Sama usługa była wykonana starannie, problem tkwi w niestawiennictwie Pani Asi na zaplanowane zabiegi :).
Wkurzyło mnie to strasznie, ale dzisiaj rozwalił mi się samochód, w robocie kłopoty, dziecko nie spało pół nocy i ten groupon to taki epizod na "miłe" zakończenie dnia. W hierarchii problemów aktualnie, chwilowo na ostatnim miejscu.
Wkurzyło mnie to strasznie, ale dzisiaj rozwalił mi się samochód, w robocie kłopoty, dziecko nie spało pół nocy i ten groupon to taki epizod na "miłe" zakończenie dnia. W hierarchii problemów aktualnie, chwilowo na ostatnim miejscu.
reklamacja w tym wypadku jest tylko strata czasu i nerwów. Griupon palcem nie ruszy, wierz mi.
"Groupon dokłada starań, aby tak dobierać oferty, aby Partnerzy nie odmawiali realizacji kuponu na warunkach w nim określonych, jeżeli zostanie on przedłożony przed wykonaniem usługi. Groupon nie ponosi odpowiedzialności za otrzymane przez użytkownika Serwisu od Partnera produkty lub usługi. Określone w kuponie usługi wypełnia wobec Użytkownika Serwisu dany Partner w swoim imieniu i na własny rachunek, dlatego Groupon nie ponosi odpowiedzialności wobec użytkownika Serwisu za niedopełnienie przez Partnera jego obowiązków przy realizacji usługi lub wykonania innego rodzaju umowy. Odpowiedzialność Groupon w żadnym wypadku nie może być większa niż wysokość wpłaconej zgodnie z pkt 8 powyżej kwoty. Groupon gwarantuje również zwrot środków wpłaconych w zamian za kupon, w przypadku, gdy warunki oferty zostaną zmienione w trakcie publikowania oferty Partnera, zerwana zostanie współpraca z Partnerem lub wystąpią przeszkody w realizacji oferty leżące po stronie Partnera lub Groupon, Gwarancja Groupon zawsze kończy się z upływem terminu ważności kuponu."
"Groupon dokłada starań, aby tak dobierać oferty, aby Partnerzy nie odmawiali realizacji kuponu na warunkach w nim określonych, jeżeli zostanie on przedłożony przed wykonaniem usługi. Groupon nie ponosi odpowiedzialności za otrzymane przez użytkownika Serwisu od Partnera produkty lub usługi. Określone w kuponie usługi wypełnia wobec Użytkownika Serwisu dany Partner w swoim imieniu i na własny rachunek, dlatego Groupon nie ponosi odpowiedzialności wobec użytkownika Serwisu za niedopełnienie przez Partnera jego obowiązków przy realizacji usługi lub wykonania innego rodzaju umowy. Odpowiedzialność Groupon w żadnym wypadku nie może być większa niż wysokość wpłaconej zgodnie z pkt 8 powyżej kwoty. Groupon gwarantuje również zwrot środków wpłaconych w zamian za kupon, w przypadku, gdy warunki oferty zostaną zmienione w trakcie publikowania oferty Partnera, zerwana zostanie współpraca z Partnerem lub wystąpią przeszkody w realizacji oferty leżące po stronie Partnera lub Groupon, Gwarancja Groupon zawsze kończy się z upływem terminu ważności kuponu."
Groupon gwarantuje również zwrot środków wpłaconych w zamian za kupon, w przypadku, gdy warunki oferty zostaną zmienione w trakcie publikowania oferty Partnera, zerwana zostanie współpraca z Partnerem lub wystąpią przeszkody w realizacji oferty leżące po stronie Partnera :).
Może spróbowac z tej części - wystąpią przeszkody w realizacji oferty leżące po stronie Partnera ? No bo zrealizować tego kupona nie można, pomimo chęci. Pani ma chore oko, albo jest na zwolnieniu, albo ma inne zajęcia.
Może spróbowac z tej części - wystąpią przeszkody w realizacji oferty leżące po stronie Partnera ? No bo zrealizować tego kupona nie można, pomimo chęci. Pani ma chore oko, albo jest na zwolnieniu, albo ma inne zajęcia.
ja mialam kupon do restauracji, 2 tyg przed koncem nie moglam sie dodzwonic do lokalu, zeby zarezerwowac miejsce. w ostatni dzien obowiazywania oferty poszlismy osobiscie, w lokalu kelner powiedzial, ze klientow z kuponami juz nie obsluguja, bo maja full, tymczasem lokal byl prawie pusty.
tego samego dnia zadzwonilam do groupona, opowiedzialam sytuacje, poproszono mnie, zebym napisala maila z reklamacja, z opisem calej sytuacji.
w zwiazku z tym, ze wlasciwie reklamacja wplynela do nich dzien po dacie waznosci kuponu, to ase oddali mi na konto groupona, do wykorzystania na kolejne kupony, dobre i to!
tego samego dnia zadzwonilam do groupona, opowiedzialam sytuacje, poproszono mnie, zebym napisala maila z reklamacja, z opisem calej sytuacji.
w zwiazku z tym, ze wlasciwie reklamacja wplynela do nich dzien po dacie waznosci kuponu, to ase oddali mi na konto groupona, do wykorzystania na kolejne kupony, dobre i to!
Złozyłam reklamację do grouponu, czekam na odpowiedź co będzie dalej. p. Asia dzisiaj równiez nie odbiera telefonów, a skrzynka jest zapchana i nagrać się nie można. Ponadto w ofercie jest napisane, że pani pracuje w sobote, co nie jest prawdą.
Wiem, że jest paręnascie osób, z których Pani robi sobie jaja.
Wiem, że jest paręnascie osób, z których Pani robi sobie jaja.
Pytanie: jak długo czekałyście na odpowiedź z groupona ? Na przyszłość polecam sprawdzenie opinii o danej firmie - jak terz sprawdziłam było dużo negatywnych wpisów, jednak większość jest listopadowa. Mi nie chciało się jeździć po Gdyniach ( były oferty na żelazko) to sobie teraz na darmo pojeździłam, a i z kasą nie wiadomo jak będzie .:(.
No i przyszła odpowiedź z groupona. Napisali, że usługa jest rozliczona gdyż przy pierwszym spotkaniu, zgodnie z zasadami przekazałam kupon. I krótko mówiąc mam przynieśc od p. Asi zaświadczenie, że nie będę korzystała z jej usług, z pieczątką, ilośc wykorzystanych minut i ewentualnie wtedy oddadzą mi pieniądze za niewykorzystaną część. Także zarąbiście :).
Takie zachowanie to premiowanie nieuczciwych ludzi i tyle. Po drugie napisali, że nie mieli żadnych negatywnych zgłoszeń na temat tego miejsca, co jest nieprawdą.
Napisałam, że usługa nie moze być wykonana z winy usługodawcy i niech se sami do niej dzwonią i sie umawiają skoro uważają, że to takie proste :).
Takie zachowanie to premiowanie nieuczciwych ludzi i tyle. Po drugie napisali, że nie mieli żadnych negatywnych zgłoszeń na temat tego miejsca, co jest nieprawdą.
Napisałam, że usługa nie moze być wykonana z winy usługodawcy i niech se sami do niej dzwonią i sie umawiają skoro uważają, że to takie proste :).

