Widok

Probem-LALKA.

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Dziewczyny chciałabym kupić córce lalkę, którą mogłaby się opiekować. Mała ma 3 latka i zastanawiam się nad tą:
http://allegro.pl/natalia-z-misiem-lalka-interaktywna-41cm-kurier-i3738571114.html
Ale to chyba taka skromna wersja. Widziałam kiedyś lakę która płakała i trzeba było jej dać butelkę albo smoczek... nie znam się na lalkach kompletnie ;/ pomóżcie...
"Kiedys traktowałam ludzi dobrze, dzisiaj z wzajemnością..."
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
No i co Nascimento, zdecydowalas sie na cos?
Kup corce porzadne sanki, ruch na swiezym powietrzu to zdrowie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nie gada :) Tylko płacze, śmieje się i sapie przez sen :) I nie tam że naciśnij brzuszek albo rączkę :) Ona śmieje się jak się ją podrzuca, płacze jak zabierzesz smoczek albo flachę i zasypia ze smoczkiem albo butelką. A, i ciamka jak się karmi łyżeczką :D
hehe - Martek, moja podobnie z tymi reklamami i niezdecydowaniem. Na szczęście bobasa chce na pewno - powtarza od dawna.
Dzięki za link - rzeczywiście jest śliczna. I jeśli nie gada jak dorosła kobieta, musze ją kupić ;-).
znalazłam naszą http://www.smerfusie.pl/i3084_lalka_agatka_magiczne_sny.html
Właśnie przeglądałam allegro i takiej jaką mamy nie ma już, ale ona już u nas ze 2,5 roku mieszka :) Przez ten czas nawet jedno oczko straciła :D Ta do której link podałam jest w sumie bardzo podobna. My mieliśmy jeszcze łyżeczkę i miseczkę do karmienia do tego. Ale faktycznie, mówiący bobas to trochę pomyłka..

Moja córka należy do wyjątkowo niezdecydowanych dzieci :) Jedyne co chce na pewno to domek dla barbie i to dostanie. Barbie jakieś ma, i barbiopodobne (jeszcze po mnie :D) i nawet się bawi. A jak ogląda minimini i są reklamy to przy każdej jednej pyta się czy jej kupię coś takiego. A jak się jej spytać czy chce to albo to, to raz powie że tak, a następnym razem, że nie.