Widok

Probem-LALKA.

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Dziewczyny chciałabym kupić córce lalkę, którą mogłaby się opiekować. Mała ma 3 latka i zastanawiam się nad tą:
http://allegro.pl/natalia-z-misiem-lalka-interaktywna-41cm-kurier-i3738571114.html
Ale to chyba taka skromna wersja. Widziałam kiedyś lakę która płakała i trzeba było jej dać butelkę albo smoczek... nie znam się na lalkach kompletnie ;/ pomóżcie...
"Kiedys traktowałam ludzi dobrze, dzisiaj z wzajemnością..."
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Bardzo fajna lalka.
U nas, kiedy Mała zaczęła chodzić około roczku, kupiłam w Auchan lalkę z wózkiem (ok. 50 pln). Taką

image

Bardziej zależało nam na tym wózku :). Sama lalka bardzo prosta - miękki, szmaciany tułów z wszytą baterią. Lalka płacze i śmieje się. Ma butelkę ze smokiem... Córka bawi się nią do dziś a ma już prawie 3 lata. Zawija ją w rożek, zakłada pieluszkę , nosi, przytula, głaszcze po głowie...
Myślę, że dużo zależy od wyobrazni dziecka. Ekstra funkcje i bajery są wspaniałe ale to już od Ciebie zależy co kupisz.
Oglądałam fajne lalki w Auchan i Carrefurze, w bardzo dobrej cenie ale jakoś "miałam węża w kieszeni" ponieważ "stara" "tija" (dzidzia) ma się bardzo dobrze.
Poczekam jeszcze aż Córka podrośnie i lepiej będzie rozumiała "przynieś ścierkę" żeby powycierać siusiu lalki ha ha ;)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
ostatnio dla 3-latki kupowałam podobną jest całkiem ok , nasza śpiewała i coś mówiła , 3latka bardziej wypasionej chyba nie potrzebuje ..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mieliśmy taką Agatkę ze smoczkiem, butelką, płacząca, śmiejącą się i wydającą odgłosy spania, jak pomlaskała smoczka albo wypiła mleko :) Fajna, naprawdę, Misia się nią bawiła długo. Chociaż ostatnio powiedziała że już jej nie chce :D