Widok

Przedszkole nr 24 w Gdyni, ul. Korczaka 22

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Czy są jakieś mamy na forum, których dzieciaczki tam chodzą? Co sądzicie o tym przedszkolu?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
MOJA CORKA CHODZi tam drugi rok, ogolnie ok, z dyrektorka zawsze mozna sie dogadac mila kobieta, jesli chcesz wiedziec wiecej daj znac
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
dziękuję. U Pani dyrektorki byłam już, wydaje się sympatyczna i logiczna, ajak panie przedszkolanki oceniasz? I wyżywienie?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
z yzywieniem byl problem bo ze wzgledu na remont mieli catering ale od 1 marca juz normalnie gotuja - ja generalnie nie narzekam, a co do Pań pewnie sa rozne ale u mojej corki jest ok, sama jestem nauczycielka i nie mam wiekszych zastrzezen
dziękuję, zamierzam zapisać tam mojego smyka. Oczywiście jeszcze kwestia tego czy się dostanie:) Pozdrawiam
Ja chciałabym dowiedzieć się więcej o tym przedszkolu. Nie mają strony internetowej, więc nawet nie wiem jak wyposażone są sale po remoncie. Która Pani teraz przejmie trzylatków? Czy dzieci są przytulane czy tresowane?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
sa dwie gruoy 5 latkow, przedszkole ok moja corka w tym roku konczy przedszkole sama jestem nauczyciuelka i nie narzekam
lenka, a panie które teraz oddają 5-latków są bardzo fane, czy przeciętne?
u nas sa dwie mlode dziewczyny, generalnie ja jako nauczyciel i matka nie mam do nich wiekszych zastrzezen
Witam, czy ktoś z Państwa orientuje się, ile wynosi opłata miesięczna za pobyt w przedszkolu i stawka dzienna za wyżywienie? (na rok 2014/2015)

Z góry dziękuję za informację.

Inne tematy z forum Rodzina i dziecko

Jaki wozek wybrac? (83 odpowiedzi)

Dziewczyny jaki wozek wybrac? 2w1, 3w1? Jakiej firmy polecacie? Rodze w wrzesniu :)

Dzieci z AZS porady kosmetyki wsparcie mamuś (7 odpowiedzi)