Widok

Reklamacja agd w Lidlu

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Witam. Miesiąc temu kupiłam z Lidla wyciskarkę do cytrusów w prezencie. Niestety w czasie trzeciego użycia zepsuła się - przy próbie uruchomienia wysadza korki. Na szczęście mam paragon.
Jak wygląda sprawa reklamacji? Czy naprawiają sprzęt, czy zwracają pieniądze?
Pytam, bo pewnie ktoś już "przerobił" ten temat.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Otwórz instrukcje i zadzwoń na podany numer w rozdziale reklamacja. Masz gwarancję door to door, kurier przyjdzie po sprzęt do Ciebie do domu i tak samo go zwróci. Nie trzeba się tarabanic do sklepu. Oni mają teraz mega ciężki okres i mało kto pamięta o pilnowaniu jakiś reklamacji..
Infolinia zupełnie innaczej traktuje reklamację składane przez klienta i te przez pracowników.
Czasami wymieniają, czasem naprawiaja, a czasem oddają kasę. To zależy od serwisu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dziękuję za odpowiedź.
Muszę najpierw wysłać komuś paragon (bo to był prezent) i dopiero niech oni dzwonią. Nie wiedziałam, że jest taka możliwość.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Co prawda nie reklamowałam w Lidlu lecz w Biedronce i podejrzewam, że jest tak samo. Od Ciebie zależy co chcesz z tym zrobić. Czy wymienić/oddać czy naprawiać.
Ja zaniosłam wadliwy sprzęt do sklepu i od razu zwrócono mi pieniądze.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Rodzina i dziecko

Które imię dla dziewczynki? (46 odpowiedzi)

Wy zawsze jesteście pomocne. Nie możemy dojść do porozumienia z mężem. Jestem ciekawa, które...

nnt. doradca kredytowy - warto czy nie? (21 odpowiedzi)

Zastanawiamy się z mężem nad kupnem własnego M i w sumie nie wiem od czego zacząć. Czy warto iść...

Zatrudnij profesjonalnego hakera! (5 odpowiedzi)

Moje doświadczenie to programowanie, uruchamianie exploitów, konfigurowanie ataków DDOS i lubię...

do góry