Widok
Reklamacja agd w Lidlu
Witam. Miesiąc temu kupiłam z Lidla wyciskarkę do cytrusów w prezencie. Niestety w czasie trzeciego użycia zepsuła się - przy próbie uruchomienia wysadza korki. Na szczęście mam paragon.
Jak wygląda sprawa reklamacji? Czy naprawiają sprzęt, czy zwracają pieniądze?
Pytam, bo pewnie ktoś już "przerobił" ten temat.
Jak wygląda sprawa reklamacji? Czy naprawiają sprzęt, czy zwracają pieniądze?
Pytam, bo pewnie ktoś już "przerobił" ten temat.
Otwórz instrukcje i zadzwoń na podany numer w rozdziale reklamacja. Masz gwarancję door to door, kurier przyjdzie po sprzęt do Ciebie do domu i tak samo go zwróci. Nie trzeba się tarabanic do sklepu. Oni mają teraz mega ciężki okres i mało kto pamięta o pilnowaniu jakiś reklamacji..
Infolinia zupełnie innaczej traktuje reklamację składane przez klienta i te przez pracowników.
Czasami wymieniają, czasem naprawiaja, a czasem oddają kasę. To zależy od serwisu.
Infolinia zupełnie innaczej traktuje reklamację składane przez klienta i te przez pracowników.
Czasami wymieniają, czasem naprawiaja, a czasem oddają kasę. To zależy od serwisu.