Widok

Spacerówka z długim i szerokim siedziskiem (większym niż roan marita).

Kupię Temat dostępny też na forum:
Hej!

Poszukuję spacerówki z dużym siedziskiem: tj. długim i szerokim.
Mamy teraz ROANA MARITĘ i synkowi robi się ciasno.
A poza tym chciałabym coś składanego.

Dobrze by było gdyby była jedna rączka, bo nie lubię tych "parasolkowych"

Jestem zielona w kwestii wózków.
Może pomożecie? :)

Z góry dziękuje!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Concord fuzion
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Trochę za drogo :)
ale dzięki!
Zawsze można kupić używkę, a wózek naprawdę polecam kilka przerobiłam i ten kupiłam już dla rocznej córki właśnie używany na allegro jest mega wygodny dla dziecka i dla rodzica prowadzi się jedną ręką nawet jak go wypcham zakupami czy bagażami.
Teraz jeździ w nim synek przed przesiadką wysłałam go serwisu na liftingi za 100 złotych Panowie powymieniali mi nity i przednie koła i coś zmienili w jednym tylnym. Wózek jest jak nowy
Często jeżdżę sama z dziećmi taksówką i pociągiem więc muszę szybko go złożyć i rozłożyć trzymając dziecko na rękach i robi się to jedną ręką
Często też chodzę z nim po schodach,
Chodzę też na spacery z upartą trzylatką muszę trzymać ją za rękę drugą prowadzę wózek, jest idealny przy podbiciach.
latka mieści się bez problemu i może się w nim wyspać i jeszcze ma miejsce nawet ostatnio wsadzona na podkładkę od śpiwora i w kurtce przykryta kocykiem
Popieram Megiii ;)
Uwielbiałam naszego Concorda ;) kupiłam używkę, po nas kolejne dziecko jeździło, a teraz obecna właścicielka(która odkupiła ode mnie) dokupiła gondolę i Jej druga pociecha będzie nim jeździć... Także wózek nie do zdarcia, a gdyby coś się działo - suuuuper serwis ;)