Widok

Terapia dla par Gdynia

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Witajcie, mam pewien problem. Mam 22 lata. Obecnie studiuję i pracuję. Mam chłopaka od 2 lat. Od pewnego czasu między nami zaczęło się psuć. A to nawet mało powiedziane. Po prostu podczas kłótni(o najmniejszą pierdołę) dochodzi między nami do szarpaniny. Kochamy się bardzo, wiem, że z jego strony jest dokładnie tak samo. Potrzebujemy pomocy. Czy może znacie jakiegoś zaufanego, dyskretnego psychologa w Gdynii, który na NFZ(niestety nie stać nas na wizyty prywatne) pomógłby nam znaleźć dobre rozwiązanie w danej sytuacji. Proszę was bardzo o pomoc. Sprawa jest bardzo ważna.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
22 i terapia? Jak wam nie idzie to trzeba się rozstać. Niedojrzałe dzieciaki do związku jeszcze jesteście. Terapii to się poddają ludzie po długich latach związku, małżeństwa.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2
Tez uwazam, ze terapia nic nie da. Jezeli teraz dochodzi do szarpanin,to pozniej moze dojsc nawet do rekoczynow. Po co dalej brnac w to bagno, sama milosc to za malo zeby zbudowac cos trwalego na lata.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1
Dojrzałość tej pary polega na tym, że widzą problem i próbują znaleźć rozwiązanie. Niestety nie znam odpowiedniej osoby, która mogłaby Wam pomóc, ale trzymam kciuki za rozwiązanie problemu.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

Terapia małżeńska darmowa chyba jest niemożliwa... Niestety NFZ nie ma specjalnie takiej oferty. Prywatnie mogę polecić:
http://www.lamente.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Warto skorzystać z wygodnej terapii przez Internet. Aplikacja https://hh24.pl/ gromadzi wielu specjalistów w jednym miejscu, dodatkowo mają do dyspozycji dużo materiałów wspomagających psychoterapie.