Widok

Ulga na dziecko

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
Jak to jest z tą ulgą? Chciałam rozliczyć PIT partnera i odliczyć ulgę na dziecko dziecko ale wyskakuje mi limit i zastanawiam się czy jest jakaś możliwość aby rozliczyć tę ulgę mimo to?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
odliczysz tylko do kwoty zapłaconego podatku - czyli jak mialas mniej zapłaconego to program zmniejszy ci kwote do odliczenia
a możesz trochę jaśniej...nie znam się za bardzo na tym :/ czytam,że ulga przysługuje jeśli rodzina nie przekroczy 112 tys. zł - u nas nie przekracza,a mimo to program pokazuje,że przekracza 56tys.
Jeśli masz do odliczenia na dziecko 1112 zł a podatku zaliczek masz zapłaconenp 500 to oddadzą ci 500 zł. Jeśli wasze dochody przekraczają 112 tyś i masz 1 dziecko to nie odliczysz nic.
A nie jest tak, że próg 112 tyś. dotyczy małżeństwa rozliczającego się wspólnie? W przypadku rodzica rozliczającego się w pojedynkę chyba dochód nie może przekraczać 56 tys. Ale pewna nie jestem.
Pracuje tylko partner...
Piszesz o punkcie 29? Zaliczka pobrana przez płatnika?
partner... czyli nie jesteście małżeństwem?
Bo małżonkowie mogą rozliczać się wspólnie, nawet jeśli jedno z nich nie pracuje.
Nie mamy ślubu.
Agusia,pod warunkiem, ze byli malzenstwem caly rok podatkowy :) wiem,bo my wzielismy slub w kwietniu ub.r. i musimy rozliczac sie osobno.
Gdy nie jesteście małżeństwem (i tylko takim ze wspólnotą majątkową), partner rozlicza się w pojedynkę i dochód nie może przekroczyć 56 tys. Nie ma znaczenia czy Ty pracujesz, czy nie. Ważne czy jesteście małżeństwem i czy możecie rozliczać się wspólnie. W Twoim przypadku takiej możliwości nie ma.