Widok

Używane czy od developera

Inwestycje i deweloperzy Dom i mieszkanie Temat dostępny też na forum:
Hej,
moja córka wybiera się na studia i chciałbym kupić jej mieszkanie, żeby nie musiała się tułać od stancji do stancji.

Nie znam się jednak kompletnie na rynku nieruchomości w Gdańsku.

Może ktoś z Was jest mi stanie doradzić czy warto kupować używane mieszkanie do remontu czy może lepiej w stanie deweloperskim?

Pozdr.
Damian
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Najlepiej sprawdzić jakie są plany zagospodarowania przestrzennego w okolicy, w której planowany jest zakup mieszkania i ocenić w jaki sposób mogą one wpłynąć na ceny nieruchomości w okolicy.
Nie trzeba się na tym jakoś super znać, bo każdy jest w stanie ocenić, czy budowa dużej arterii komunikacyjnej wpłynie na wartość mieszkania pozytywnie czy nie, np. jeżeli nowa arteria powstanie blisko poprawiając komunikację z innymi częściami miasta, ale nie grozi wzrostem hałasu w mieszkaniu to jest to na plus. Jeżeli trasa budowana będzie pod samymi oknami, to może być to jednak na minus.
teraz interesują mnie tylko nowe mieszkania Łódź - z niej pochodzę
My mieszkamy w Straszynie na nowym osiedlu Młody Straszyn 5 min od Gdańska i mamy czyste powietrze. Do obwodnicy niedaleko a tereny przepiękne. Bardzo polecam osiedle i samo miejsce!
obszar szadółek atrakcyjna cena, gratis w pakiecie niepowtzrzalny zapach
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
Nie ma żadnej różnicy. Liczy się lokalizacja. 30 lat w tę czy tam, nie ma żadnej różnicy dla wartości mieszkania położonego w dobrej lokalizacji. A mieszkanie w centrum nawet używane zawsze będzie bardziej w cenie niż nie wiadomo jaki apartament developera budowany 5 - 10 km za miastem :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0