Widok

VW PHAETON 5.oTDI

Czy ktoś może jeździ takim autem z silnikiem 5.0TDI?
Szukam wiadomości z pierwszej ręki o sprawowaniu auta ponieważ nosze się z zamiarem zakupu.
scrapp@interia.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
W złym miejscu pytasz. Mało kto jeździ tak drogim samochodem. Spróbuj może na forum dla bogatych snobów :P
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3
Jak nie masz nic do powiedzenia to nie marnuj klawiatury.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
-jezdzi sie fajnie:
miasto 15l trasa 11l,wymiana klocow i tarcz 7000pln,itd
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jak awarie tego silnika? Ceny klocków i tarcz to chyba z serwisu? Intercars ma duuuzo taniej. Słyszałem o awariach turbo, skrzyni itd. Cos w tym temacie?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Mało piszesz o aucie.
Jeśli kupujesz nowe auto to masz spokój z serwisem przez 5-6 lat i o nic nie musisz na razie się martwić.
Jeśli zaś kupujesz auto "przejechane" ,to każdy zdrowo myślący zaczyna od wizyty w warsztacie z pełnym portfelem w kieszeni. Później dopiero nim jeździ.
A rachunek jest prosty ; im droższe auto tym droższe części , serwis i odwrotnie. Zaś za samo przywitanie w warsztacie płacisz 50 zł. ...
Natomiast awaryjność auta w dalszym okresie eksploatacji zależy wyłącznie od kierowcy ,który zaczął tym autem jeździć od samego początku.
W "dobrym" aucie nic się samo psuje, zawsze jest tego konkretna przyczyna.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Auto z tym silnikiem 5.0 jako nowe ni ejest do kupienia.
Znam prawde o klasie aut i cenie ich serwisowania.
Moje pytanie dotyczy raczej tendencji aut do pewnych awarii. I kazde auto takie słabe punkty ma. Nie zależnie od kierowcy.
I o wskazanie potencjalnych miejsc awarii mi chodzi żeby móc przewidziec koszt ewentualnych napraw.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
To już zdecydowanie radziłbym kupić sobie auto znacznie tańsze i nie mysleć o tym co będzie i czy będzie mnie na to stać ...
Znasz auta tej klasy ? Auto z takim silnikiem , jeśli będzie rozsądnie eksploatowane to pociągnie bardzo długo a może i jeszcze dłużej.
I wszystko niestety ,zależy od tego , jak było eksploatowane przez poprzednika. Jeśli go mordował , to na pewno żywot mu skrócił.
Zaś słabe punkty,awaryjne może mieć auto za 30-40 tys.zł. ,ale nie tej klasy. Przynajmniej tak mnie się wydaje.
Poza tym nic nie jest wieczne . Jeśli ma przebieg zbliżony do końca swego żywota , to należy nad takim zakupem dobrze się zastanowić i przemyśleć powód sprzedaży przez poprzednika.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
Driver z całym szacunkiem ale Twoja wypowiedź jast zbyt ogólnikowa.
Są to prawdy znane wszystkim i wszędzie pasujące.
Co do kwestii wydatków, nawet Ci ktorych stac na auta po 300 tys nie lubią wydawać na naprawy, bo to kwestia czasu i pieniędzy. Jak masz na auto za 300 to nie znaczy że akceptujesz wydatki nadprogramowe. Znam powód sprzedązy auta, znam właściciela, auto jest w D, powód sprzedązy prozaiczny: ma swój wiek i czas na nowy, ale w PL serwisy takich aut nie sprzedały za wiele. Stąd moje pytania. Ja się nie zastanawiam czy mnie stac tylko czy warto miec auto z ktorym mogą być potenjaclnie problemy. I wielkość tych potencjalnych problemów pytam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Mało kto w Polsce jeździ tak drogim (nowym !) autem ,a jeszcze mniej takich tu zagląda. Więc wyczerpującej informacji tu raczej nie dostaniesz.
A jeśli znasz historię auta i właściciela , jesteś pewien ,że auto nie kryje w sobie niespodzianek ,a także nie musisz od razu jechać do warsztatu np: na wymianę sprzęgła , sworzni w zawieszeniu , klocków itp. to brać auto i czujesz się jak "gość". Tylko najpierw należy się o tym upewnić . I nigdy nie palić się z zakupem. Dzisiaj okazji jest mnóstwo .
Jedynie problemem może być, jak jakiś czujnik zacznie zawodzić i zapali się Tobie kontrolka . A tego tam jest sporo .Wtedy tylko do autoryzowanego serwisu (drogiego).
Bo jak zaczniesz jeździć po tanich mechanikach i każdy zacznie na swój sposób dociekać , co to może być ? To już lepiej nie próbować ,bo na pewno będzie jeszcze gorzej. Na dodatek każdy Ciebie skasuje !
- No i spokojnie , dokładnie auto oglądnij dookoła i w środku.Posłuchaj czy słyszysz skrzynię, w ogóle.
Natomiast nie sądzę , żeby drogie auto tej marki było problematyczne .
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jak sam napisałeś bardzo mało tych samochodów sprzedano w Polsce i w związku z tym nawet ASO nie radzą sobie z diagnozowaniem i naprawą.Krótko mówiąc: jak źle trafisz, takie auto może być niekończącym się źródłem kłopotów.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Motoryzacja

Żarówki do samochodu (22 odpowiedzi)

Czy ważny jest producent czy kupujecie kierując się przede wszystkim ceną? Jakie będą najlepsze...

Mój pierwszy samochód (208 odpowiedzi)

Jestem przed zakupem swojego pierwszego auta. Jaki samochód polecacie? Musi być 5-cio drzwiowy...

Ręczny na światłach- po co świecić po oczach? (3 odpowiedzi)

Dzień dobry, takie przemyślenia- dlaczego większość trzyma hamulec i świeci po oczach tym z tyłu...

do góry