Widok

Życie w Norwegii

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
Zdecydowałam się na wyjazd za granicę, wybrałam Norwegię. Mam możliwość wyjazdu do Szwecji czy Anglii ale wybrałam Norwegię. Nie wiem czy "na zawsze" czy tylko na kilka lat. Wiem jedno, Ci którzy wyjechali nie żałują choć nie są to na tyle bliskie osoby by pomóc na starcie.

Dlatego jeśli są osoby które mogą coś doradzić będę wdzięczna. Od czego zacząć? czy jednak od agencji? bo bez znajomości norweskiego z tego co widzę nie ma praktycznie szans żeby gdzieś się załapać.

Angielski znam biegle, norweskiego będę chciała się nauczyć, na razie w PL, potem na miejscu. Jestem z wykształcenia pedagogiem. Wiem, że nie będzie łatwo, ciężko jest znaleźć pracę w Norwegii szczególnie kobiecie.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2
Jestem z wykształcenia pedagogiem

i co? masz papierek i co w zwiazku z nim? co robiłaś w PL? masz jakieś kwalifikacje, podyplomowe, staż w zwiazku ze swoim wykształceniem, praktykę, doswiadczenie? a może jakieś kierunkowe zainteresowania? jesteś pedagogiem?a co masz do zaoferowania oprócz papierka, który obecnie rozdaja ZA NIC? masz jakies umiejętności? dlaczego miałabyś być atrakcyjna na rynku pracy sposród pierdyliarda pedagogów-emigrantów, którzy mają magistra pedagogiki polskiej uczelni??? pewnie jeszcze masz dziecko na reku, które trzeba wyżywic z norweskiego socjala, bo polskiego nie wystarcza?
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 27
ale zazdrość ja nie wyczytałam ,że chce jechać na socjal tylko do pracy a jak Cie zazdrość chwyta,że ktoś chce mieć lepiej to też sobie jedź na socjal
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 4
witaj.
mam rodzine w Norwegii.
przeprowadzili sie tam kilka lat tamu i nie żałują decyzji.
Fakt. mimo skończonych studiów w pl pracuja fizycznie ale mimo tego stać ich na wiele wiecej nic by pracowali tutaj i to w swoich zawodach.