Widok

marynarz pozna panią

Dobry wieczór,

Od kilku lat pracuję jako marynarz. Od jakiegoś czasu męczy mnie pragnienie poznania wartościowej i sympatycznej kobiety.
Najlepiej w przedziale wiekowym 20 - 36, sylwetka normalna.
Mam 175cm wzrostu, jestem zadbany i kulturalny.

Jeśli potrzeba więcej informacji, proszę pytać.
Pozdrawiam ; )
popieram tę opinię 17 nie zgadzam się z tą opinią 21
To zamiast siedzeć i czekać zacznij wychodzić do ludzi. Buciki, kurteczka i miłego wieczoru. W końcu weekend jest.
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 4
http://forum.trojmiasto.pl/poznam-marynarza-t446090,1,46.html
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
za niski jak dla mnie, a szkoda
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 4
gdzie wiecej informacji mozna zasiegnąć o Tobie?pozdrawiam
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 4
na przysłowiową żonę pewnie jestem dla Ciebie za wysoka;-)
ale gdybyś miał ochotę wyskoczyć na kawę czy po prostu poznać fajną kobietkę to pisz:) mea-83@o2.pl
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 6
wyslalem wiadomosc

Prepraszam, ze nie odpisuje, jestem w podruzy, tylko od czasu do czasu lapie zasieg.

Jakie informacje o mnie cie interesuja?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 9
"Prepraszam, ze nie odpisuje, jestem w podruzy"

Gdzie lub w czym jesteś????
Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie poznałem internetu.

Stanisław Lem
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 9
Cross :) Nie czepiaj się 'szczegółów' ;)))))))
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2
Czasem to jest silniejsze ode mnie ;)))
Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie poznałem internetu.

Stanisław Lem
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 3
hej hej a ile masz latek pozdrawiam milutko
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
sprawdzam ...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
::majowa

30