Widok

bialy nalot na ustach i w buzi niemowlaka

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
witam kilka dni temu zauwazylam u mojej miesiecznej corki bialy nalot poczatkowo myslalam ze to pozostalosci mleka ale jak probowalam to wytrzec z ust to nie schodzi czy dzieci ktorejs z was tez mialy cos takiego? co to moze byc i co z tym zrobic?

dzieki za rady
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
obstawiam pleśniawki
image

Fotografia okolicznościowa, sesje dziecięce, portretowe itd.
www.ans-photo.pl
to moga byc plesniawki u nas najlepiej sprawdzilo sie mocz synka zeszlo po 2dniach
imageimage
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3
no afty plesniawki tez obstawiam:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
a od czego te plesniawki sie robia? bo jestem zielona mama :P a z tym moczem to jak? w prawdzie mala nosi pampersy wiec ciezko bedzie
a jakies inne sposoby w razie czego?
podluz malej pieluszke tetrowa musi na nia troche nasiusiac i wtedy bierzesz i przecierasz w buzce na jezyku kilka razy dziennie bynajmniej mi tak lekarz zalecil
imageimage
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
Mocz fuj .. osobiście bym tego nie zrobiła chyba, że w ostatecznosci. Podawalam dziecku aftin troszkę na gaze i smarowalam jezyk i podniebienie.
Mocz dziecka to stary sprawdzony sposób bardzo skuteczny zresztą na pleśniawki.

image
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
lin no wlasnie w ostatecznosci nam aphin nie pomogl wiec tylko mocz zostal i pomogl szybko
imageimage
Na pleśniawki u nas sprawdzał się aphtin (koszt coś koło 2 zł). O moczu też słyszałam, ale jakoś nie odważyłam się dzieciom zafundować takiej "przyjemności" :P
Mi tez chodziło o aphtin ;-)
Mocz no jak by wyjścia nie było to bym zastosowała ale jak to przeczytałam to abstrakcja ;)
hmmm, MOCZ...