Widok

gdzie zrobic urodziny 10 latce

nie mam już pomysłu, za duże dzieciaki na place typu loopys, kręgle już były tyle razy, że po raz któryś dzieciaki by się zanudziły i jakoś nic nie mogę wymyślić, a czas ucieka, może doradzicie coś ciekawego, bo jak przeglądam to wszystko to jakoś wydaje mi się, ze większośc dla maluchów tego typu imprez jest organizowana
image
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2
moze do kina i na pizze czy mc donalda zabierze swoje ulubione koleżanki i juz ..10 lat to juz faktycznie klopot , jakies parki linowe moze - wypad taki z rodzicem i kolezankami ..sama nie wiem zalezy jeszcze co lubi
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3
myślałam właśnie o parkach linowych, ale w gdańsku chyba nie ma, albo ja nie wiem gdzie są, a znowu ona chce dla 10 osób to problem z dowiezieniem gdzieś dalej takiej grupy :)))
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
napewno jest w adventure parku na kolibkach no i na terenie zoo i chyba w przywidzu w parku przygody czy jakoś tak - umów sie moze ze rodzice dowiozą poprostu moga się umówić jakoś
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Ja polecam Tajemniczy las, robilismy z nimi urodziny w zeszlym roku, a bylismy na 3 innych i zawsze bylo super. Maja propozycje dla dzieci w roznym wieku. Na pewno 10 super by sie bawily. http://www.tajemniczylas.pl/index.html
Parki linowe sa dosyc nudne, bo juz chyba kazdy na takich urodzinach byl, wybor slaby. Kolibki dodatkowo sa bardzo niebezpieczne, wypadki smiertelne tez juz mieli, zero nadzoru nad grupa urodzinowa, jako rodzic mialabys niezla odpowiedzialnosc. Rodzice 10 latkow moga dzieci zostawic i musisz stawic czola: szalejacym quadom, jezdzacym wsrod dzieci, niezabezpieczonym samochodom nad jeziorkiem (12 letni chlopiec stoczyl sie juz takim w dol, nikt nie zauwazyl), samo niezabezpieczone jeziorko kolo wiat z poczestunkiem, pijacy alkohol ludzie w tych wiatach, łuki zostawione razem ze strzalami przez organizatorow i dzieci biegajace na linii strzalu itd.)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3
Tajemniczy Las rewelacja ale 750 zł to za dużo, niestety tyle nie mogę przeznaczyć
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2
W Alfa Centrum na ściance wspinaczkowej. Było super. W kinie też było fajnie- film + zwiedzanie kina.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2
A basen? Aqua Park drogi, ale na mniejszych basenach ceny zupelnie inne a tez moga rozne atrakcje wymyslic. Ja bylam na takich urodzinach organizowanych przez Delfina w Hotelu Gdynia, fajnie wyszlo. Dzieci byly w roznym wieku i o roznym zaawansowaniu plywania, 3 instruktorow, kazdy na 1 poziom zaawanasowania, wszyscy swietnie sie bawili. Potem w ramach atrakcji jest sauna i salka urodzinowa (poczestunek robia rodzice, co tez obniza koszt).
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
aż strach pomyśleć gdzie będę musiała organizować urodziny mojej córce jak skończy 10lat ;)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 3
bo to tak jest, kiedyś robiło się urodziny w domu, jakieś smakołyki domowej roboty np. płonące lody to była atrakcja!! posiedziało się z koleżankami i było super. mam nadzieję ze moje dziecko będzie wychowane "skromniej". CO nie znaczy że te atrakcje, o których piszecie są złe..
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 5
nie wiem czy skromniej czy nie skromniej, ale jeśli moja córa jest zapraszana na tego typu urodziny do " połowy klasy " to wypada później tez zaprosić te dzieciaki na swoje urodziny, a przecież 10 osób w małym mieszkaniu, gdzie jest jeszcze mniejsze dziecko nie pomieszczę, więc to chyba nie chodzi tak do końca o sposób wychowywania swojego dziecka, takie czasy nastały i już, ale fakt że trudno cokolwiek wymyslić
image
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 5
Zuzik, dokladnie tak jest. Kazdy robi takie urodziny na jakie go stac, ale nie da sie ukryc, ze nasze dzieci chodza na urodziny zorganizowane. I same o takich marza. Moze, powtorze moze, grupa 10 letnich dziewczynek znalazlaby jakies atrakcje w domowce i moze rodzice Jubilatki mogliby nad tym zapanowac i nie zwariowac ;). Ale mieszanej grupy 6-7 latkow (jak u nas na ostatnich urodzinach) w liczbie kilkunatu osob to jednak w domu sobie nie wyobrazam. No w domu to jeszcze, ale w mieszkaniu juz nie. Ani malym, ani duzym. Grupy chlopcow i dziewczynek w roznym wieku, bo 5 latki tez byly, a i 11- latki dwie sie znalazly ;) . I wymysl cos sensownego... A w lesie, z fajnymi animatorami, ogniskiem z kielbaskami itp. kazdy mogl znalezc cos dla siebie.
Mozliwosci finansowe zorganizowanych urodzin sa bardzo zroznicowane. Np. w Gdyni jest sala zabaw, ktora mozna wynajac praktycznie na wylacznosc i jest kula dyskotekowa, banki z sufitu i takie tam. Chociaz to niby kulki to starsi tez sie moga bawic. Elefun tez robil dyskoteki dla starszych dzieci. I ceny byly fajne, cale sale na wylacznosc, bez platajacych sie maluchow, ale to tylko w tygodniu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
ja absolutnie nie miałam nic złego na myśli jakby co ;)

chodziło mi tylko o to jak ktoś słusznie zauważył, że kiedyś było po prostu inaczej, a za kilka dobrych lat pewnie też to się zmieni i będzie jeszcze "drożej" ;)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2
No to akurat jest mozliwe, aczkolwiek mam nadzieje ze nie ;) .
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
ja robiłam dla dzieci na mini golfie w Sopocie przy Hesti. warunkiem jest ładna pogoda. mogłam mieć swój tort, smakołyki, od nich wzięłam galaretkę z bitą śmietaną, jakieś paluszki itp. dzieciaki wyjść nie chciały ;)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
A na ile osób ma być ta impreza? I do jakiej kwoty, skoro 750zł to za dużo?
Pytam bo trudno coś fajnego zorganizować za mniej niż 50zł za osobę....a 10cioro dzieci pewnie będzie?
Mój sąsiad robił coś takiego: zamówił taxi zawiózł dzieciaki do kina na film, a potem wrócili wszyscy na zabawy do domu, ogrodu, zamówił pizze, Kubełki+frytki z KFC, Cola, soki, lody, słodycze, chipsy, tort..itp.
To b.zamożni ludzie a jednak "nie szaleli"...uznali, że to wystarczy.
Dzieciaki 12 letnie.
Może i ty zorganizuj "domówkę" z fajnymi grami, zawodami - pamiętacie słynne jedzenie na czas jabłka wiszącego na nitce?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
a córcia sama nie ma pomysłu ? moja tez 10 latka miala urodziny we wtorek i chciała zaprosic swoje 3 najblizsze koleżanki do kina i tak zrobilismy.A w domu mielismy osobna impreze dla rodziny w sobotę.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
No takie są teraz czasy, nawet dorośli dostosowują się do środowiska (choćby moda), może zapytaj córki, powiedz na ile was stać, niech się włączy do organizacji. Wtedy podejmiecie najlepszą decyzję, moi siostrzeńcy mają teraz mniej więcej tyle lat i siostra zawsze ich pyta, razem wszystko ustalają. Nigdy nie ma marudzenia, że to czy tamto im się nie podobało :) Powodzenia!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
A może tu?

http://dzieci.ctgabi.pl/taneczne-urodzinki/

Tylko nie wiem czy ta oferta nie jest tylko dla dzieci chodzących na zajęcia taneczne do Gabi.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
LidiaM, na tym urodzinach z minigolfem byl jakis animator, ktos kto prowadzil te urodziny, czy samowolka? :)
Zaciekawila mnie ta propozycja, mozesz napisac cos więcej?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
dzięki dziewczyny, fajne propozycje, teraz muszę się na coś zdecydować, mam nadzieję że przez weekend podejmę decyzje
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
może w parku trampolin???
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Fun Arena przy Stadionie Energa ma fajne atrakcje. Trampoliny/ Paintball elektroniczny/Gokarty/Skate Arena. Mają przeróżne pakiety urodzinowe, może warto sprawdzić? ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Inne tematy z forum Rodzina i dziecko bez ogłoszeń

przestrzegam przed ginekologiem Danuta Kardzis (176 odpowiedzi)

na forum czytma ze szukacie opinii na temat ginekologow, na usta cisna sie duzo slow, ale nie...

żelazo w ciąży a wpływ na ogólne samopoczucie (21 odpowiedzi)

czy przyjmowanie żelaza w ciązy może powodować gorsze samopoczucie? miałyście jakieś skutki...

Przedszkole 2lata i 4 miesiace (4 odpowiedzi)

Dzien dobry. Chcialabym zapytac czu dziecko majac 2 lata i 4 miesiace moze chodzic do przedszkola...

do góry