Widok

jaka spacerówka dla dzizi poniżej 6 m?

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
hey dziewczyny zupełnie nie znam się na wózkach bo naszą gondolę dostała w spadku moja małą ma skończone 4 m ale nie chce już jeździć w gondoli jak jestem z nią na spacerze nie soi w wózku tylko wisi z podniesioną głową i barkami jakby chciała wszytko zobaczyć myślałam żeby może pomyśleć o spacerówce ale jest jeszcze za mała ale słyszałam o takich w których dziecko może leżeć na płasko czy możecie coś polecić? chciałabym jakiś dobry lekki wózek bo z gondolą bez skrętnych kół strasznie się męczyłam dziękuję za wszelkie porady
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
ale czy ona Ci juz siedzi ze chcesz ja pchac do spacerowki????ja z malym wychodzilam na spacerki jak byl taki maly(w gondoli) zeby sobie pospal wiec nie bylo opcji ze on w ogole w niej siedzial czy cokolwiek innego niz lezenie. z gondoli do spacerowki przeszlismy w 7mcu dopiero mimo ze juz dlugo raczkowal.to nie jest zdrowe dla takiego malucha nawet jak jest rozkladana na plasko.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4
nie chce pchać jej do spacerówli:/ nie siedzi myślę że żadne dziecko po skończeniu 4m nie siedzi na spacery jak wychodzę mała nie spi tylko wisi w powietrzu z podniesionymi barkami po prostu rozglądam się za spacerówkami bo myślę że za miesiąc chciałabym ją przenieść tylko nie wiem jaką kupić chciałabym żeby miała przekładaną rączkę była lekka miała 4 koła i nadawała się dla dziecka ciekawskiego choć nie siedzącego
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
to ciezko bedzie bo jednak nie zalecaja takim malcom jeszcze spacerowek:(((a lekka to tez chyba z tych wiekszych z pompowanymi kolami plus rozkladana na plasko nie bedzie:(
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
baby desigm sprint czy spirit, rozklada sie na płasko i ogólnie polecam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
jestem zakochana w Concordzie Fusion :) dlatego go polecam :)