Widok

jaki materiał/tkanina

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
jaki materiał/tkaninę polecacie na prześcieradło? Wolałabym bawełnę niż np frotte. Gdzie w Gdańsku mogę zobaczyć i wybrać sobie taką kolorową tkaninę? Na co zwrócić uwagę? czy tkaniny mają jakieś oznaczenia grubości czy splotu czy jak... nie znam się na tym zbytnio...
Wiem, że to głupie pytanie, ale już tyle razy trafiłam na takie prześcieradła, które po 2 praniach się "skulkowały" albo okazały się półprzezroczyste, że trochę boję się zamówić przez internet, a i tak potrzebuję uszyć na miarę
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Satyna bawełniana, może być nawet z gumką na materac.
Dla dzieci mam jersey z Lidla, za 25 zł /szt. Bardzo dobry gatunkowo.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja mam bawełniane i frotte i zdecydowanie lepsze delikatniejsze i fajniejsze są bawełniane.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja mam z jerseyu i jestem zadowolona z froty czasami wygniatają sie w miejscach na których lezymy najczęściej czyli srodek
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jersey albo satyna bawełniana. Na zimę flanela.

Bardzo dobre gatunkowo i tanie prześcieradła bywają w Lidlu, może łatwiej przerobić, niz całkiem szyć na miarę?

Dobra jakość też jest w Tchibo i niektóre modele z IKEI są niezłe.

W Ysku, zwłaszcza te tanie - półprzezroczyste, tracące kształt po praniu, koszmar.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
potrzebowałabym jedno intensywno pomarańczowe,a drugie intensywno zielone (taka młoda trawka). Chciałabym przerobić na łóżko dziecięce 125x80 do tego najlepiej na gumce :)
Chyba że można kupić dobrego "gotowca" na taki wymiar
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Takiego wymiaru nigdzie nie widziałam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
pewnie chodzi o 130 x 90 ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0