Widok

jakich używacie perfum ???

Hej dziewczyny
jakich perfum używacie i co możecie polecić ??? Szukam jakiś o słodkich zapachach, które długo się utrzymują na prezent i nie wiem co wybrać zresztą nie znam się na tym tak dobrze a chcę żeby się spodobały - cena do 200 zł myślę
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
PRADA- MILANO piękne;-)))
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
tylko ,ze 50ml kosztuje ok 300zł w Sephorze
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
naomi campel, bruno bannani
i zawsze lacoste :)
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja używam tylko Dolce&Gabbana - "Light blue".
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Light Blue to klasyk już, zawsze na fali:) Ja mam Givenchy edycja limitowana Dance, Giorgio Armani Diamonds Intense, no i bardzo mocny Yves Saint Laurent- Yvresse (nie każdy lubi tak ciężki zapach).
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
dodam, że staram się nie wydawać więcej niż w 200 zł (Sephora) na perfumy, dlatego wybieram raczej te w promocji. Więc co promocja to inny tak na prawdę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
odkąd sobie przypomniałam o tym zapachu, później pojechałam sprawdzić czy jeszcze mi się podoba (podobał mi się jakieś 16 lat temu) ;) zamówiłam na Allegro i od 2 m-cy nie psikam się niczym innym :)


mowa o Wykrzykniku ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ostatnio śpiewałam mężowi piosenkę z reklamy !, później sobie przypomniałam, że robili podróbki "?" znak zapytania
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
taaaak - były :) pamiętam :))))

http://forum.trojmiasto.pl/Widzialyscie-gdzies-w-Gdansku-perfum-Wykrzyknik-t250507,1,16.html
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja używam Coco Mademoiselle Chanel
na zmianę z Gucci Envy lub Envy me

no i jest jeszcze parę zapachów które lubię i czasem kupuję
ale te powyżej najczęściej
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0