Widok

jestem straszna

kurde jak przychodzi termin okresu to jestem okropna- zdaje sobie z tego sprawe, kloce sie strasznie i mam zly humor, to wkurzajace...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nie martw się Heniu, jesteśmy wyrozumiali..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ale moi znajomi i rodzina nie....
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nie znam się za bardzo bo sikam na stojąco, ale może warto wtedy swoje negatywne emocje przelać na jazdę na rolkach, spotkania z przyjaciółkami(teoretycznie powinny być wyrozumiałe), ewentualnie "wyżyć" się gdzieś w lesie szarpiąc drzewa i drąc się w niebogłosy;)
Chciałem dobrze, a jak wyszło..
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
hehe dzieki za rady, racja, ruch i powietrze akurat dzialaja lagodzaco:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
skocz po tablety jakies do gin. jak ci dobre dobierze, to przestaniesz zameczac otoczenie. :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Spoko. Sam czasem jestem utrapieniem, więc gdy zbliża się tenże czas, czas, w którym wszyscy mają mnie dość..idę do lasu, zakopuje się pod stertą liści i przemyślam swoje postępowania...potem niczym ekhm feniks z popiołów, rodzę się na nowo;)
Btw: chyba już Ci "przeszło" bo Jesteś miła..;)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
przeszlo:) utrapieniem (czasem,nie co miesiac) bywam w sumie dla bliskich, ale najwazniejsze ze zdaje sobie z tego sprawe:)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
nono Pocieszaj się tak ;p
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Poczytaj sobie o PMS . Prawdopodobnie wysiada gospodarka hormonalna może tarczyca albo jajniki?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Strach pomysleć co się bedzie działo z Toba po porodzie!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Inne tematy z forum Zdrowie

Czy rozmiar członka ma znaczenie (16 odpowiedzi)