Widok
Moja córka urodziła się we wrześniu. Do końca ciąży odwlekałam zakup laktatora i pech chciał, że pierwszej nocy po wypisie ze szpitala dostałam nawału pokarmu. Wysłałam męża do AKPOLU po elektryczny laktator i miał kupić Medelę - ale wcisneli mu laktator Tommee Tippee. Powiem tak nie był to szczyt moich marzeń.Efektywność ściągania oceniam na dostateczną a o reszcie nawet nie wspomnę.
Na szczęście z pomocą przyszła mi położna z oddziału i pożyczyła mi MEDELĘ elektryczną - Tommee Tippee nawet do Medeli się nie umywa.
Na szczęście z pomocą przyszła mi położna z oddziału i pożyczyła mi MEDELĘ elektryczną - Tommee Tippee nawet do Medeli się nie umywa.
z TT nie mam doświadczenia :P
miałam ręczny Avent, później kupiłam Medelę mini electric :) i powiem tak - gdyby nie ten drugi, to już 1 m-ce temu przestałabym walczyć o pokarm (miałam wtedy ok 80-120 ml dziennie!!!) :P teraz mam ok 500ml dziennie :)
jeśli jeszcze kiedyś będę w ciąży - to tylko i wyłącznie MEDELA :P
miałam ręczny Avent, później kupiłam Medelę mini electric :) i powiem tak - gdyby nie ten drugi, to już 1 m-ce temu przestałabym walczyć o pokarm (miałam wtedy ok 80-120 ml dziennie!!!) :P teraz mam ok 500ml dziennie :)
jeśli jeszcze kiedyś będę w ciąży - to tylko i wyłącznie MEDELA :P
Ja miałam ręczny TT, używałam kilka miesięcy i był super. W końcu ułamała się rączka - widocznie nie jest do takiego przemysłowego użytkowania ;) ja ściągałam 4-7 razy na dobę. Potem kupiłam elektryczny medeli (mini electric-chętnie go sprzedam) używałam miesiąc. Gdyby nie to, że przy ręcznym trzeba się namachać to ten TT zdecydowanie lepszy. Medeli jakoś tak słabo ciągnął i wolno, a TT szło mi szybko i we własnym tempie. Generalnie oba ok ale w porównaniu TT zdecydowanie lepszy.
używałam tego laktatora co prawda przydał mi się tylko kilka razy ale spisał się świetnie.W tej chwili chcę go sprzedać ,może któraś z mam potrzebuje to zapraszam do zakupu