Widok

nie moge zrealizowac grouponu na laserowe usuwanie blizn

Witam wszystkich serdecznie.
Szukam ludzi , którzy zakupili groupon na usuwanie blizn do kliniki w Gdyni i maja podobny problem.
Podobno w klinice laser został oddany do serwisu i czekam już półtora tygodnia na informację kiedy ma wrócić.
Trochę dziwnie to wygląda żeby w prywatnej klinice przez tyle czasu nie było lasera i dodam tylko że po moim dwukrotnym telefonie w tej sprawie Pani twierdzi że nie wie kiedy wróci.
Mam wrażenie że klienci z groupona są traktowani jak piąte koło u wozu
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Bo firmy traktują to bardziej jako reklamę. I to bezmyślnie....
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
dokładnie tak to wygląda, jestem wściekła bo kupiłam go dla syna , który ma paskudną bliznę po szyciu czoła .
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Skoro macie po raz kolejny nauczke ze "klienci z grupona sa traktowani jak 5 koło u wozu" to czemu go kupujecie. Ja osobiscie wole dopłacic 100 zł za usługę i zawsze cos dostac gratis itp i mam pewnosc ze wszystko bedzie ok. Kupilam grupon 3 razy za kazdym razem niepowodzenie i juz nie kupuje...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
A kiedy napisałem, że korzystam? ;)
Ja po prostu wiem jak to wygląda od środka.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja kupiłam pierwszy raz i mam nauczkę na przyszłośc
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kontaktuj sie z wystawcą kuponu w końcu to z nimi wiąże Cie umowa. Złóż reklamacje i zobaczysz co bedzie dalej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kiedyś kupiłam kupon do restauracji której otwarcie się opóźniło - telefon do groupon i oni kontaktowali się z rest - ja otrzymalam ekspresowo zwrot.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
no tak ta mentalnosc ze sie nalezy za darmo...
nie raz byly artykuly jak to grupon wydymal uslugodawce, co sie dziwic ze oni sie potem nie wyrabiaja, a ludzie potem maja pretensje,

nie od dzisiaj wiadomo ze grupon itp to szajs, chytry traci 2x :)
lepiej normalnie zaplacic, miec uslugie bez pospiechu, bez problemu z pelnym pakietem.
Pretensje do firm - troche nie w tym kierunku, formy czesto na gruponie uslugi wykonuja ponizej kosztow :]
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie chytry i nie że za darmo się należy , ja za to zapłaciłam a pisałam już że to mój pierwszy zakup w takiej formie więc głupie komentarze zachowaj dla siebie .
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Spokojnie, przecież nikt Cię nie obraża.
Zwyczajnie formy takie żerują na zwykłej niewiedzy swoich potencjalnych klientów.
Dla przykładu jakiś czas temu był do wykupienia voucher na na pewien produkt - licencja pewnego programu dla 20 komputerów. Normalnie kosztuje to kilka tysięcy. Tam można było za niecałą stówę zakupić voucher o wartości tysiąca z hakiem.
Wszystko super i cacy - tak to napisali, że wynikało z tego że w kwocie 99 zł dostajesz coś wartego o wiele więcej. Nawet napisali o oszczędności 90%!

Dopiero wczytując się dokładnie można było dojrzeć małym druczkiem "rabat 1034 zł, pozostałą kwotę należy dopłacić". A trzeba było dopłacić spoooro, jakieś 2000 złotych. I teraz powiedz mi - jaka tu oszczędność 90%? Około 30% wychodzi jak już.
Śmieszne jest też to, że jeśli się dobrze zakręcić to można to kupić w jeszcze tańszej cenie.

A czy ktoś od nas wymaga abyśmy wiedzieli i znali wszystkie sprawy dotyczące tworzeniu takich ofert? Dla nas najwięcej co przemawia to ten magiczny % w oszczędnościach. Dopiero później okazuje się jak to bywa naprawdę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
jest to chytrosc, bo tyle juz sie pisze jak sam Groupon wkopuje uslugoidawcow, ludzie jak mialabym sie stresowaxc albo miec niepelna usluge olalabym to.

Dlatego place pelna cene, jest o czasie, pelny serwis i nie ma pretensji. Wybierasz takie promocje to samo sie na usta cisnie "widzialy galy co braly"a teraz wielki lament. Co wy mysliscie ze zrobia wam pelne zabiegi itp w 10% ceny? zbankrutowali by po tygodniu, dwa, zeby sie utzrymac musza obslugiwac takze pelnoplatnych klientow w tym czasie, terminy dlugie przez takich ludzi jak Ty, ktorzy rzucili sie na okazje i juz tupia nozkami ze nie moga czekac :]
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
walnij się w łeb , przeczytaj jeszcze raz wszystko co napisałam bo chyba nie rozumiesz czytanego tekstu
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Moda i uroda

FRYZJER (103 odpowiedzi)

proszę o radę w wyborze dobrego fryzjera w 3city - takiego, który będzie potrafił zrobić mi modną...

dobry niedrogi fryzjer Rumia (12 odpowiedzi)

poszukuje dobrego fryzjera w Rumi !!!!!!;) jak macie swojego fryzjera fryzjerke to dajcie...

Kursy, szkolenia - paznokcie (6 odpowiedzi)

Witam ;-) Czy ktoś z Was robił może w trójmieście kursy, szkolenia na stylizacje paznokci )np....

do góry