Widok

pomyłka w sprawie płci dizecka na usg? mozliwe?

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
dziewczyny czy podczas usg zdarzyło się wam że płeć była źle określona? czy takie rzeczy raczej juz sie nie zdarzają? czy miałyscie pomyłki lekarzy w tej sprawie?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
przydarzyło się mojej sąsiadce. miała być dziewczynka a urodził się chłopczyk. tylko, że ona z tej pomyłki się bardzo ucieszyło bo w domu miała już dwie córki:) ale to było dobre kilka lat temu.
image
image
pewnie ze się zdarzają, moja córa też do 7mies. była chłopcem :)
dużo zależy kiedy usg jest robione - od tego należy zacząć ....
hmm, a tak się właśnie zastanwiałam bo miałam wczoraj usg w właściwie to na moje zyczenia tak troche od niechcenia szybko zerknął, i tak.
jestem w 18 tygodniu i lekarz powiedział ze wygląda to dla niego na chłopca, w zasadzie to ja tez cos tam miedzy nózkami widziałam ale tak od początku mam przeczucie ze ma byc dziewczynka i tak sobie mysle ze moze to pepowina sie tam zakreciła :-P
ale sobie wymyslam co?
z chłopca tez sie ucieszyłabym ale tak inaczej, bo jednego juz mam, i mąz liczył tez na córe...
mi wielokrotnie lekarze mówili, że urodzę chłopca a urodziła mi się dziewczynka :) co bardzo mnie ucieszyło
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
kupuj na razie zółte i zielone:)

u mnie na 2 usg była córka, dopiero koło 30tc pokazał sie siusiak:D i nie zniknął!
Znajoma kilka dni przed porodem byla i mowiono ze synek,za kilka dni urodzila i okazala sie dziewczynka,mowia gratulujemy corki a ona szok i nie chciala wziasc corki i wogle widziec itp szoku tak doznala ze masakra...
image[/url]
image[/url]
U mnie lekarz stwierdził że na 150 % będzie córka a jest synek :) (nie nastawiałam się za bardzo,ważniejsze aby zdrowe było)