Widok

praca:(:(:(

Wesele Wesele bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
dziewczyny jestem po szkole średniej z matura fakt ze nie mam doświadczenia, ale moze wiecie czy ktos nie potrzebuje takiej osoby do pracy. Jeszcze pracuje jako fakturzystka ale mam dosc nocek prosze moze znacie jakies oferty albo wiecie gdzie szukać

image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Najlepiej systematycznie grzebać w internecie na stronkach takich jak anonse, gratka, tu na Trójmieście w ogłoszeniach o pracę, gazeta.pl w dziale praca i tym podobnych, ofert jest naprawdę mnóstwo, przy odrobinie pracy i cierpliwości na pewno coś się znajdzie.



popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
szukam szukam bo tej mojej mam naprawde dosc psychicznie sie wykańczam mam 20 lat a pracuje od 15 do bolu nie mam 5 dzieci i dwoch kochankow do utrzymania

image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
zatem powodzenia :) na pewno coś sie znajdzie, ja właśnie przez internet znalazłam swoją :)



popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
gosiu ze srednim wyksztalceniem jest masa ofert dla referentow, chcialam startowac ale z wyzszym wyksztalceniem nie przyjmuja za bardzo ;(

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
naprawde?? ja juz nie wiem gdzie szukac dostałam tera oferte w gdansku na starowce a ja mieszkam w osowie masakra z dojazdem i zawsze cos:(:(

image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
gosia szukaja ze srednim na policji do pracy w sluzbie cywilnej i do urzedow miasta wojewodzkich roznych... podaje ci namiar mzoe cos tu znajdziesz www.usc.gov.pl zjezdzasz na dol strony i [po lewej stronie masz na ciemnym tle "PRACA W SLUZBIE CYWILNEJ" klikasz na ogloszenie wynajdujesz woj. pomorskie iiii powodzenia ;))

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0