Widok
pytanie do posiadaczek podgrzewacza Avent IQ
Mam pytanie odnośnie tego podgrzewacza, bo niby działam zgodnie z instrukcją, ale mleko nigdy nie jest podgrzane do tempratury mleka "prosto z piersi", muszę go nastawić dwa razy na objętość, którą mam w butelce. Nie wiem czy robię coś nie tak, czy ten podgrzewacz tak ma, czy jest uszkodzony.
Czytałam opinie w internecie i wychodzi na to, że podgrzewa idealnie.
Czytałam opinie w internecie i wychodzi na to, że podgrzewa idealnie.
Witaj Karolkaw, jeśli wszystkie czynności wykonujesz zgodnie z instrukcją, a podgrzewacz nie działa poprawnie, oznacza to, że sprzęt jest uszkodzony. W takim wypadku proszę reklamować podgrzewacz w miejscu zakupu. Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, dotyczące podgrzewacza lub innych produktów Philips Avent, proszę pisz śmiało. Chętnie pomogę - ekspert@philips.com
---
Ekspert Philips Avent, udziela porad i odpowiada na pytania internautów związane z produktami Philips Avent, a także opieką nad dziećmi i karmieniem. Zapraszam do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego.
---
Ekspert Philips Avent, udziela porad i odpowiada na pytania internautów związane z produktami Philips Avent, a także opieką nad dziećmi i karmieniem. Zapraszam do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego.
Drogie mamy, odnośnie problemu z podgrzewaniem pokarmu mam jeszcze jedno pytanie. Czy podgrzewacie pokarm wyjęty z lodówki lub innego chłodnego miejsca? Jeśli chcemy podgrzać pokarm, którego temperatura przed podgrzaniem jest pokojowa wtedy jedzenie powinno bez problemu zostać podgrzane do odpowiedniej temperatury. Jeśli natomiast chcecie podgrzać jedzenie, które zostało wyjęte np. z lodówki, aby miało odpowiednią temperaturę należy podgrzewać je dłużej.
Proponuję, żebyście przeprowadziły krótki test. Przez kilka dni podgrzewajcie pokarm zgodnie z instrukcją (jeśli pokarm będzie zimny podgrzewajcie go dłużej). Jeśli nie będzie on osiągał odpowiedniej temperatury skontaktujcie się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 00800 3111 318. Dajcie znać jak wyszedł test. Pozdrawiam!
---
Ekspert Philips Avent, udziela porad i odpowiada na pytania internautów związane z produktami Philips Avent, a także opieką nad dziećmi i karmieniem. Zapraszam do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego.
Proponuję, żebyście przeprowadziły krótki test. Przez kilka dni podgrzewajcie pokarm zgodnie z instrukcją (jeśli pokarm będzie zimny podgrzewajcie go dłużej). Jeśli nie będzie on osiągał odpowiedniej temperatury skontaktujcie się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 00800 3111 318. Dajcie znać jak wyszedł test. Pozdrawiam!
---
Ekspert Philips Avent, udziela porad i odpowiada na pytania internautów związane z produktami Philips Avent, a także opieką nad dziećmi i karmieniem. Zapraszam do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego.
a ja mam pytanie odnośnie utrzymania temperatury przez ten podgrzewacz-czy wystarczy po prostu pozostawić butelkę w środku i zostawić podgrzewacz włączony czy jest jakaś specjalna funkcja do tego przeznaczona? i jak długo butelka może zostać pozostawiona w podgrzewaczu? będę wdzięczna za informacje.