Widok
O tym nagłośnieniu mówiła nam Pani właścicielka, że robili jakieś badania i doradzali się kogoś na temat odbijnia głosu, czy coś takiego :) Bo sala jest wysoka :) Ale nie znam się na tym.
Ważne żeby było oki, to już zespół nasz zadecyduje jak chce mieć i jak im wygodniej.
Dziękujemy za opinie kogoś kto tam był :)
Ważne żeby było oki, to już zespół nasz zadecyduje jak chce mieć i jak im wygodniej.
Dziękujemy za opinie kogoś kto tam był :)
Sala pod względem wystroju jest w porządku, jedzenie mają bardzo dobre, dobry kontakt z zespołem co do wydawania posiłków, tortu etc. Minusy według mnie to ten filar w miejscu na zespół gdyż utrudnia kontakt wzrokowy i są problemy z rozstawieniem sprzętu, miejsca na 2 max 3 osoby w zespole, poza tym właściciele mają obsesję na temat swojego nagłosnienia które jest tam zamontowane i usilnie chcą żeby zespół z niego korzystał, podobno byliśmy pierwszym zespołem który uparcie nie chciał skorzystać z ich sprzętu :), nagłośnienie mają dobre ale na muzykę mechaniczną ja jednak wolę swój system na JBL-u. Ochroniaż bardzo dobry pomysł, nikt nieproszony nie zawita na salę, nikt z osób podchmielonych nie wyjdzie sam prosto pod koła samochodów, za to duży plus.
Uważam że Pani właścicielka jest osobą dobrze zorganizowaną...
Sala udekorowana w pewnym stylu...
Czy się komus podoba czy nie to sprawa gustu...
Ciekawe czy jak pojedziecie do hotelu *** i więcej czy coś zmienicie :)
Ochroniaż - sprawa odczucia większego bezpieczeństwa...
Kluczyki od pokoi?? wątpię że będzie je trzymał jak już goście rzeczy zaniosą... (jeśli tak to może być pewien że oskarże go o kradzież wszystkiego co zginie!!!)
Orkiestra i kamerzysta maja płacone za to że mają pracować a nie sie bawić i WARA od stołów dla gości - oni są moimi pracownikami!!!
Sala udekorowana w pewnym stylu...
Czy się komus podoba czy nie to sprawa gustu...
Ciekawe czy jak pojedziecie do hotelu *** i więcej czy coś zmienicie :)
Ochroniaż - sprawa odczucia większego bezpieczeństwa...