Widok

soczewki kontaktowe

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
Dziewczyny chciałabym kupić soczewki bo nie lubię nosić okularów ;). Jestem zielona w tym temacie... jakiej firmy są najlepsze? I czy któraś zamawiała na allegro??
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja zawsze zamawiam tutaj O2 optix miesieczne. Najlepiej zeby dobral Ci okulista-tak bylo w moim przypadku. Oczywiscie najlepsze sa 1dniowe-odpada Ci wtedy ich pielegnacja i zakup plynow, ale za ta wygode wiecej sie placi. Znam jednak osoby, ktore mialy problemy uzywajac innych,wiec maja wybor 1 dniowe lub okulary.
Nie kupuj od razu calego opakowania-w salonach optycznych mozesz kupic czasami na sztuki, a jak trafisz na promocje, to pierwsze w zyciu soczewki mozesz dostac gratis ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Używam jednodniowych 1-Day Acuvue Moist takich jak w linku poniżej:

http://allegro.pl/soczewki-1-day-acuvue-moist-prezent-gratis-i1464326409.html

Zamawiam na allegro, bo jest o wiele taniej.
image
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
no ja też myślałam o jednodniowych.. bo inne pewnie bym zgubiła (okularów zawsze szukam) albo synek by się nimi zajął :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja używam 3 miesięcznych bausch and lomb /chyba tak to się pisze/ i też zamawiam na allegro o wiele lepiej się opłaca. Używam już kilka lat.
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja zamawiam na http://www.twojesoczewki.com
i odbieram na Grunwaldzkiej we Wrzeszczu
image
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
umów się do okulisty w jakimś salonie optycznym. pokaże Ci jak zakladać (pierwszy raz nie jest łatwy), a poza tym dobierze moc, bo to nie tak samo jak z okularami.
ja używam miesięcznych j&j oasis. są super, a oczy nie pieką mnie nawet po całym dniu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0