Widok

fotografia dziecięca-zapraszam na sesję

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Witam serdecznie!
Jestem fotografem, a ponieważ uwielbiam dzieci (sama mam czwórkę rozrabiaków) specjalizuję się w FOTOGRAFII DZIECIęCEJ.
Chciałabym zaprosić wszystkie mamy i nie tylko na niecodzienną STYLIZOWANĄ sesję zdjęciową dla Waszych maluchów ,którą wykonuję w domu dziecka, gdzie maluch czuje się bezpiecznie i swobodnie.
Bawimy się, przebieramy i robimy fantastyczne zdjęcia z uśmiechniętym aniołkiem, misiem, rycerzem, pszczółka, syrenką.
Trwa ona około dwóch godzin, wszystko zależy w jakim wieku są dzieci i
jak szybko się zmęczą, nudzą, czy zwyczajnie przyzwyczajają się do mnie i aparatu.
Taka sesja fotograficzna to z pewnością wspaniała atrakcja dla całej rodziny,
którą zapraszam do wspólnej zabawy, czasami sama nie wiem kto się lepiej bawi ;)
To także oryginalna i miła pamiątka w postaci 15 ODBITEK w formacie 10x15 czy CD.
koszt sesji to 190zł (każde dodatkowe dziecko +50zł) -niedużo, a paniątka rewelacyjna.
Każdy dzień w życiu Waszego dziecka jest niepowtarzalny. Wspaniałe momenty ulatują jednak bezpowrotnie.
zapraszam na moją stronę www. fotek.piro.pl tam ciut zdjęć, nie za dużo ponieważ stronka jest w budowie, ale chętnym prześlę fotki na maila.
pozdrawiam
Dominika
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
On jest przystojny? hahahahah
Zobacz na mnie jaki ja jezdem pszyzdojny.

Jestem taki i już.Trzeba sie przyzwyczaic.
Rina, jaki masz przystojny suwaczek :)

A bylem tu i ówdzie i tam też byłem.

hehehhee

Cokolwiek w życiu robisz, nie ma większego znaczenia. Ale ważne jest, żeby to robić
oo Tedik, a gdzieś ty był, jak cie nie było?

Uwaga podobno to pedofil !!!!!

Inne tematy z forum Rodzina i dziecko

czy są tu mamy które nie posyłają swoich dzieci do przedszkola? (245 odpowiedzi)

za moich czasów (jestem z lat 80tych) większość dzieci nie chodziła do przedszkoli.. wiem że...

DORADŹCIE JAKIE FIRANY/ZASŁONY DO SALONU :) (39 odpowiedzi)