Widok
Totalna porazka. ta firma nie powinna realizowac zadnych usług dla nikogo. Poczawszy od tego, ze przysłali produkt o innych parametrach niz był zamawiany (kolor) to od miesiaca nie sa w stanie odebrać ode mnie mebli pomimo, ze za to zapłaciłem. Ciagle coś wymyslają a logoisytk od ustalania transportów to jakiś totalny niemota. radze wam jak najdalej od tych nieudaczmników, oszczędzicie nerwów i pieniedzy
Potwierdzam . Żenada naaksa , nikt nic nie wie i nie potrafi udzielić informacji. Zamówienie odrazu opłacone a blaty nie dotarły pomimo że termin dawno minął . Obsada obsługi informującej to porażka typu -nie potrafię udzielić pani informacji na temat tego zamówienia lub dowiem się i oddzwonię ale oczywiście na żaden telefon jeszcze się nie doczekałam .
Zgadam sie czekam 4 miesiące na meble i nadal ich nie otrzymałam. nikt nie potrafi udzielić informacji kiedy będą, kierowniczka jak Yeti każdy słyszał nikt nie widział. totalna katastrofa, nerwy codziennie, jestem 4 miesiące na kartonach i braku kuchni, 4 miesiace po terminie w umowie, który był 12 tyg. Od pół roku żyje jak w średniowieczu, każdy wie ze dom bez kuchni to nie jest dom. Na jedzenie poza domem wydaliśmy krocie, sprawę kieruje do sadu i będę żądać odszkodowania za poniesione koszty stołowania poza dome, tym skur..... nie odpuszczę.
Ja też zamówiłem kanapę i nie wiem kiedy bedzie. Czy ktoś coś od nich w ogóle otrzymal ? No zastanawiam się czy istnieją. Nie odbierają ode mnie telefonu ( 30x) ani nie odpowiadają na email. Chyba zamelduje policji o oszustwie,bo pieniadze zaplacone. Lepiej się wystrzegać, jak człowiek nie chce się denerwować.
Popieram. Otrzymałam meble uszkodzone. Zakup 17 marca, a otrzymane meble przyjechały uszkodzone 27 kwietnia 2021r. Brak paragonu/faktury przy dostawie mebli. Plecy jednej komody z dużą dziurą z tyłu, szuflady przy drugiej komodzie krzywo zamontowane prowadnice przez co jedna wystawała bardziej od drugiej po zamknięciu. Niby wszystko świetnie zabezpieczone, a wewnątrz uszkodzenia. Na reklamowane produkty do dnia dzisiejszego nikt nie dotarł, a obiecują z miesiąca na miesiąc. Podkreślam, iż wstępną odpowiedź z działu reklamacji otrzymałam iż muszę czekać 60 dni. Mija 90 dni i nadal nie mam naprawionych mebli przez Kielecką Fabrykę Mebli.
Dokładnie, chamstwo i głęboki prl oto ich odpowiedź :Kielecka Fabryka Mebli informuje, iż podstawą do roszczeń reklamacyjnych wad mechanicznych są Państwa uwagi wpisane w dokumencie WZ podczas wizyty kierowcy. Obowiązkiem klienta jest sprawdzić dokładnie towar przy dostawie. Takowe nie zostały zawarte więc reklamację uznaje się za bezzasadną. Szyby w witrunce były rozbite, gdy odbierałem paczki od kierowcy była noc, i nie było widać pęknięć, dopiero przy składaniu wyszło. Takze odradzam , gnoje będa mi obowiązki nakładać. Może myslą że przy kierowcy miałem szybko tą witrynkę poskładać?
Po prostu brak słów... Od czego by tu zacząć? Moze od tego, że na narożnik czekamy 16 tygodni i do dnia dzisiejszego go nie dostaliśmy.
12 lipca zamówiliśmy pierwszy narożnik. Przy składaniu zamówienia mowiono nam, że czas realizacji to ok. 20-30 dni. Podczas płacenia zaliczki okazało się, że będzie on dłuższy, bo ok. 6-8 tygodni. Po 12 tygodniach oczekiwania, kilku telefonach i wizytach w sklepie okazało się, że nasz narożnik nie przyjdzie!!! Podobno nie zostało spełnione minimum logistyczne - nie jest to prawda, przynajmniej producent tego nie potwierdził, a nawet był mocno zdziwniony. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że o tym iz narożnik nie przyjdzie było wiadomo kilka tygodni po naszym zamówieniu, ale oczywiście nikt nie raczył nas poinformować, mimo że dowiadywalismy sie niejednoktornie sprawa wygląda.
5 października w koncu udało nam się dojść ze sklepem do jakiegoś porozumienia. Dali nam 25% rabatu na inny narożnik i miał on przyjsc do końca miesiąca. Dzisiaj jest 5 listopada, rowno miesiąc od złożenia drugiego zamówienia, a naszego naroznika jak nie było tak nie ma i nie wiadomo kiedy przyjdzie. Mam wrazenie, że nikt tu nie panuje nad zamówieniami. Balagan totalny! Zero profesjonalizmu. Od jakiegoś czasu ten sklep to istna porazka!
4 miesiąc siedzę na podłodze i mam już naprawdę serdecznie dosc!!! Bardzo żałuję, że zamiast odstąpić od umowy skusiłam się na ten głupi rabat!!! Moj ogromny błąd!!! Ale teraz wiem, gdzie nie kupować! Nigdy więcej moja noga w tym sklepie nie stanie i będę każdemu to miejsce odradzać! Zanim zdecydujecie się na zakupy w KFM to zastanownie się tysiąc razy i najlepiej idzie gdzies indziej!!! nie polecam!!!
12 lipca zamówiliśmy pierwszy narożnik. Przy składaniu zamówienia mowiono nam, że czas realizacji to ok. 20-30 dni. Podczas płacenia zaliczki okazało się, że będzie on dłuższy, bo ok. 6-8 tygodni. Po 12 tygodniach oczekiwania, kilku telefonach i wizytach w sklepie okazało się, że nasz narożnik nie przyjdzie!!! Podobno nie zostało spełnione minimum logistyczne - nie jest to prawda, przynajmniej producent tego nie potwierdził, a nawet był mocno zdziwniony. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że o tym iz narożnik nie przyjdzie było wiadomo kilka tygodni po naszym zamówieniu, ale oczywiście nikt nie raczył nas poinformować, mimo że dowiadywalismy sie niejednoktornie sprawa wygląda.
5 października w koncu udało nam się dojść ze sklepem do jakiegoś porozumienia. Dali nam 25% rabatu na inny narożnik i miał on przyjsc do końca miesiąca. Dzisiaj jest 5 listopada, rowno miesiąc od złożenia drugiego zamówienia, a naszego naroznika jak nie było tak nie ma i nie wiadomo kiedy przyjdzie. Mam wrazenie, że nikt tu nie panuje nad zamówieniami. Balagan totalny! Zero profesjonalizmu. Od jakiegoś czasu ten sklep to istna porazka!
4 miesiąc siedzę na podłodze i mam już naprawdę serdecznie dosc!!! Bardzo żałuję, że zamiast odstąpić od umowy skusiłam się na ten głupi rabat!!! Moj ogromny błąd!!! Ale teraz wiem, gdzie nie kupować! Nigdy więcej moja noga w tym sklepie nie stanie i będę każdemu to miejsce odradzać! Zanim zdecydujecie się na zakupy w KFM to zastanownie się tysiąc razy i najlepiej idzie gdzies indziej!!! nie polecam!!!
Omijać ten sklep. Nie wiadomo co dzieje się z zamówieniem, a jak przyjdzie niespodziewanie to otwory montażowe są w dziwnych miejscach. Odpowiedz firmy "zdarza się" ale przysłali nowy element. Drzwi szafy mają łączenie (szczelinę) 1 cm (mogę sprawdzić zawartość bez otwierania). Odpowiedź firmy "przy mniejszej szczelinie drzwi się nie otworzą)
Zamówiłem rzeczoznawcę i nie odpuszczę.
Zamówiłem rzeczoznawcę i nie odpuszczę.
Żałuję że te opinie przeczytałam dzisiaj. Zamówiłam szafę narożną z końcem kwietnia. W piątek przed weekendem 1- wszo majowym zrezygnowałam z zamówienia. Pan w rozmowie telefonicznej powiedział abym to zrobiła jeszcze e-mail-em. Tak zrobiłam. Po ponad tygodniu dzwoni do mnie ten pan mówiąc że nie wie który e-mail odemnie jest właściwy i czy potwierdzam rezygnację. Na moje potwierdzenie nagle się rozłączył. Zwrot kwoty za szafę (pomimo zapewnienia pani z biura), nadal nie odzyskałam.