Widok

Co można wziąć do samolotu dla dwulatka?

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Nie mam doświadczenia z lataniem z Młodziakiem, a za tydzień pierwszy raz mamy lecieć. Poradźcie co zabrać na pokład samolotu, by zająć mu czas podczas podróży. Co można zabrać do jedzenia i do picia, by nie było problemu. Czy na przykład można mieć na pokładzie zwykłe kanapki? Z góry wielkie dzięki za wszystkie rady. Wiem, że były już podobne wątki, ale sytuacja może się zmieniać na bieżąco więc zakładam nowy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
oo ja sie podpinam,za 2 tyg wybywamy więc również szukam informacji
A dokąd się wybieracie? Długi lot przed Wami?
Manchester 2,5 godz
My Zakynthos, 3 godziny. Nie wiem jak Młodziak to wytrzyma, bo jeszcze nie leciał. Macie może jakieś rady na bolące uszka podczas lądowania? Modlę się, by nie miał tego po mnie, bo ja mam taki problem niestety.
to nie są bolące uszka tylko zatkane, i mi się zdarza to przy starcie, rada picie w tym momencie, albo lepiej coś do żucia, guma dla dziecka np. mamba lub jakiś cukierek żujek ;)))
image
Ja mam niestety nie tylko zatkane, ale bardzo mnie bolą, takie kłucie to jest. I to właśnie przy lądowaniu.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja brałam książeczki, kolorowanki. A na uszka to jak była mała to smoczek,albo coś do picia podawałam w czasie lądowania i startu. Jak starsza byłam to jakiś lizak chodzi o to żeby ślinę przełykała.
u nas sprawdziła się mamba i dawanie picia. Kanapki możesz mieć. Myśmy mieli różne książeczki kolorowanki, naklejanki itp. wszystko to co dziecko lubi robić :)

My dajemy dziecku przed lotem krople w sprayu do nosa, żeby się nie zatykały uszy. No i wszelkie zabawki, które maluszek lubi na pewno ułatwią lot. Moje dziecko w tym wieku potrafiło przespać cały 4 godzinny lot. Tylko mi ręka drętwiała od trzymania Małej, bo do 2 lat dziecko nie ma własnego siedzenia.
reklamówkę
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0