Widok
Co można wziąć do samolotu dla dwulatka?
Nie mam doświadczenia z lataniem z Młodziakiem, a za tydzień pierwszy raz mamy lecieć. Poradźcie co zabrać na pokład samolotu, by zająć mu czas podczas podróży. Co można zabrać do jedzenia i do picia, by nie było problemu. Czy na przykład można mieć na pokładzie zwykłe kanapki? Z góry wielkie dzięki za wszystkie rady. Wiem, że były już podobne wątki, ale sytuacja może się zmieniać na bieżąco więc zakładam nowy.
My dajemy dziecku przed lotem krople w sprayu do nosa, żeby się nie zatykały uszy. No i wszelkie zabawki, które maluszek lubi na pewno ułatwią lot. Moje dziecko w tym wieku potrafiło przespać cały 4 godzinny lot. Tylko mi ręka drętwiała od trzymania Małej, bo do 2 lat dziecko nie ma własnego siedzenia.
normalnie można mieć kanapki zrobione, soczki, wode, ważne zeby były zamkniete np. jogurty czy serki, ciastka, paluszki, cukierki...
poza tym my mieliśmy jeszcze tableta z ulubionymi bajkami na pendrivie, kredki i kartki do malowania, ulubione autka- którymi młody śmigał po pokładzie samolotu, podusie i kocyk...bo przysnał nawet nam na chwile:) a lecieliśmy na fuerte 5 godzin z dwulatkiem, wczesniej z roczniakiem grecja...grunt to dobra organizacja:)
udanych wakacji
poza tym my mieliśmy jeszcze tableta z ulubionymi bajkami na pendrivie, kredki i kartki do malowania, ulubione autka- którymi młody śmigał po pokładzie samolotu, podusie i kocyk...bo przysnał nawet nam na chwile:) a lecieliśmy na fuerte 5 godzin z dwulatkiem, wczesniej z roczniakiem grecja...grunt to dobra organizacja:)
udanych wakacji
Tablet na pewno się sprawdzi - polecam wgrać tam bajki :-). Poza tym dziecko generalnie jest bardzo podekscytowane, więc dużo czasu mu zajmuje oglądanie wszystkiego wokół :-) Jeśli lubi rysować to można wziąć coś do rysowania, książeczki ulubione zabawki - ale najważniejsze - dobry humor i chęć do zabawy z dzieckiem, wtedy jakoś będzie :-)