Widok
Indywidualne ubezpieczenie dziecka
Czy ktoś z Was ma odrębną polisę NW dla swojej pociechy chodzącej do szkoły? Możecie jakieś towarzystwo ubezp. polecić? Poszukuję dobrej oferty ponieważ ta zaproponowana przez szkołę mija się z celem. Wysoka składka, mała su a odszkodowania za uszczerbek na zdrowiu jakieś śmieszne.Np. złamanie kończyny 2% SU.
Nika - nie znam się jakoś super na ubezpieczeniach. Ciekawe wydają się oferty PZU i AXA (tu biorę pod uwagę tylko dwa ostatnie warianty)- ale ponoć ta druga firma zaniża wypłaty... Ktoś ma z nimi jakieś doświadczenia?
PZU podaje procentowe widełki np. 2-5% , a AXA konkretną liczbę np. 3% (za jakiś uszczerbek).
Może Sadyl rzuciłby nam trochę światła? ;)
Mnie osobiście interesuje składka do 100zł rocznie.
PZU podaje procentowe widełki np. 2-5% , a AXA konkretną liczbę np. 3% (za jakiś uszczerbek).
Może Sadyl rzuciłby nam trochę światła? ;)
Mnie osobiście interesuje składka do 100zł rocznie.
Agusia, mnie też interesuje dobre ubezpieczenie dla dziecka. Mogę zapłacić 50zł za to szkolne, ale kiedy SU jest na 10.000 zł i za nw jakieś śmieszne małe kwoty to szkoda zachodu. Zastanawiające jest to że jako jedyna z rodziców poprosiłam o owu , reszta rodziców zapłaciła kasę i jest ok. ...do wypadku pewnie.
Agusia, w pakiecie AXA masz włączone wyczynowe uprawianie sportów, czyli jeżeli dziecko coś trenuje poza szkołą, to jest ubezpieczone.
Plus bardzo ważna rzecz - wszczęcie procedury wypłaty odszkodowania rozpoczyna się bardzo szybko - jeżeli rodzic w dniu wypadku dziecka prześle do nas skan czy fotografię rozpoznania od lekarza, machina rusza. Nie ma u nas lekarza orzecznika, który decyduje o procencie urazu - opieramy się na tym, co napisze w rozpoznaniu lekarz w szpitalu. Nie trzeba też czekać aż do zakończenia rehabilitacji. Tak naprawdę rodzic sam jest w stanie oszacować, ile wyniesie odszkodowanie.