Widok

Jaka kolejka?

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Moja córka bardzo chce dostać kolejkę z torami. Czy ktoś może mi doradzić jaka jest fajna i niedroga? Czytałam, że tory warto kupić w Tesco czy Ikea i o ile na str. Ikea moge sprawdzić co mają, tak w Tesco bywam bardzo sporadycznie i nie mam pojęcia jakie maja kolejki i w jakich cenach (znalałam tylko coś takiego: http://www.tesco.pl/produkty/zabawki/kolejka-drewniana-carousel-60-elementow ). No i czy te kolejki sa na baterie? A jeżeli nie (tak się domyślam) to jaką dokupić żeby pasowała?

Prosze o radę bo jestem kompletnie zielona w tym temacie, a chciałabym kupić zabawkę która trochę małej posłuży.
Dodam, że moja córcia ma 3-latka.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Podnoszę
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
kolejki Brio, Ikei, tchibo i tesco (carusel) pasują do siebie.
najtaniej wychodzi tesco, często można kupić w promocji
Brio ma kolejki na baterie ale niestety drogie.
podbijam....niedługo planuje zakup dla coreczki i nie wiem na ktora firme sie zdecydowac.
Drewniane najlepsze,mechanicznymi dzieci się nie bawią
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
Potwierdzam,tylko drewniana.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2
Moja córka była bardzo zadowolona z plastykowego zestawu Wadera. Polecam jako alternatywę dla drewnianych.
Mechanicznymi sie nie bawią? To zapraszam do siebie moja córcia ma 2,9mc bawi sie mechanicznymi ma mnóstwo torów i pociągów z bajki Tomek i przyjaciele, uklada tory, puszcza kolejki godzinami wymyśla różne połączenia, przestawia zwrotnice itd.. Na drewniana z Ikei to nie chciala patrzec.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1
Polecam drewniane. Mam jeden komplet Brio, potem dokupiłam tory osobne z tesco i zamawiałam z tej strony

http://www.kolejkowyzakatek.pl/sklep.php?category=Tory

często połowa zestawu to drzewka, ludziki, jakieś znaki drogowe więc chyba jednak lepiej kupować same tory