Widok

Jakie gry na PS3 dla dziecka-5 lat

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Mąż zrobił sobie prezent na Święta:-) nie znam się na tym i zastanawiam się czy są jakieś gry nadające się dla dzieci, córka ma 4,5 roku. Wiem, że mąż zamówił w zestawie grę EyePet i Przyjaciele.
Możecie polecić jakieś gry bez przemocy, nadające się dla takich maluchów, może jakieś z wykorzystaniem move?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Musisz wybierać w sklepie gry z najniższym oznaczeniem PEGI czyli dopuszczalny wiek. Np. my little petshop mają PEGI 3+ czyli są dla dzieci pow. 3 r.ż.
Z tytułami nie pomogę :) Polecam portale growe gdzie na pewno znajdziesz listę tytułów.
image

www.facebook.com/MauaFotografia
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Na PS3 mało jest gier dla maluchów.Mówię o tych w polskiej wersji językowej. Najlepiej popatrz sobie na allegro. Tam masz wszystkie chyba gry właśnie z oznaczeniem PEG
eyepet jest na p[oczątek dobre. bawią się dzieciaki jak są u nas w gościach i bawią się super tylko trzeba miec move
image
czyli poza eyepet nic ciekawego nie ma? :-(
http://www.blackgames.pl/gry-ps3-gry-ps3-dla-dzieci-c-981_982_1032.html
image

www.facebook.com/MauaFotografia
jak córka ma juz 5 lat to moze sie jej spodoba Dance Party czy jakos tak ;) bo ogolnie wiekszosc gier jest o 7 lat :) Jaie czaje na Wonderbook z ksiega czarow ;)