Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
NAJLEPSZA SZKOŁA! wątek zamknięty Bardzo dziękuję Panu Jackowi, który był moim instruktorem za cierpliwość,...
~Anka ;)
-

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 4 września 2014

Dziękuję Panu Jackowi wątek zamknięty za spokój i fachowość w nauczaniu. Nauczył mniej jeździć choć było bardzo...
~Kasia
-

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 14 sierpnia 2014

Klaudia - opinia wątek zamknięty Bardzo polecam kurs wszystkim przyszłym motocyklistom, świetne przygotowanie,...
~Klaudia
-

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 17 czerwca 2014

Szczerze polecam Pana Krzysztofa! wątek zamknięty Dzięki Jego zaangażowaniu i pomocy zdałam za pierwszym razem. Bardzo miły i...
~kaszka
-

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 12 marca 2014

2 zdane egzaminy ! dobre szkolenie i cenne wskazowki jak i uwagi wątek zamknięty Szczerze polecam szkole jazdy osk mix jestem po szkoleniu u p.Jacka I...
~Magdalena
-

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 23 grudnia 2013

Alavia - opinia wątek zamknięty MIX oceniam bardzo dobrze. Należę do osób marudnych, ale jeśli chodzi o ten...
~Alavia
-

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 11 grudnia 2013

po 4h zdałem egzamin praktyczny po półrocznej przerwie prowadzenia auta wątek zamknięty Miałem przyjemność obywać jazdy z p. Jackiem, cierpliwy i spokojny - wszystko...
~mateusz bakalarczyk
-

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 20 listopada 2013

Dziekuje wątek zamknięty Szkola "Mix" jest super naprawde polecam !!!!! Bardzo mili i sympatyczni...
~Sz.R
1

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 17 października 2013

Dla zdających kat. A wątek zamknięty Wypowiem się tylko na temat prowadzenia przez ośrodek kursu na nowych...
~Kris
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 7 sierpnia 2013

OSK MIX wątek zamknięty Wybrałam tę szkołę jazdy ponieważ odpowiadała mi z lokalizacją prowadzonych...
~A.
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 7 maja 2013