Widok

Nauczycielki ;)

Wesele bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Na pewno na forum są też nauczycielki (ciekawe czy się do tego przyznają, hehe)... Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale chyba Tonya też?
Mam pytanie, czy przygotowałyście coś dla swoich uczniów, którzy przyjdą/przyszli do kościoła z życzeniami (jakieś cukierki itp.)?
Chciałam zanieść im coś słodkiego po weselu i tak podziękować, ale słyszałam, że oni bardzo się przejęli moim ślubem i przygotowują laurki, prezent, działają w konspiracji itp...
Zastanawiam się czy nie wyjdzie głupio, gdy dzieci z klasy dostaną słodycze, a inne już nie? Czy też przygotować coś dla wszystkich?? Jak to dobrze rozegrać?

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja jestem dopiero przyszlą nauczycielką, polskiego :) ale ponieważ nie bede mieszkac w Polsce to niestety nie bedzie mi dane uczyc :( musze sie zadowolic praktykami..
ale zawód nauczycielki to najpiekniejszy zawód na swiecie :)

Jestem Mamą Aniołka [*] + 24.05.2011 (9tc) - Oleńka...
ja po praktykach doszłam do zupełnie odmiennych wniosków ;P
... jedno jest pewne, to ciężki kawał chleba...
jak otowrzą polskie szkoły (jak obiecano) - ale w to już zaczynam wątpić - to byś miała gdzie uczyć ;P

image
image
Może to nie jest łatwy kawałek chleba, pensja też mogłaby być wyższa, ale póki co lubię to co robię...
Ale nie o tym mowa :) CO ZROBIĆ Z TYMI UCZNIAMI? :))

mam pytanie, a czy to są Twoi wychowankowie (w sensie czy jesteś ich wychowawczynią?)

image
image
Mar-chew napisał(a):

> mam pytanie, a czy to są Twoi wychowankowie (w sensie czy
> jesteś ich wychowawczynią?)

Tak, ale mogą przyjść też dzieciaki z innych klas...