Widok

Pomóżcie-kolczyki ręcznie robione.

Pruszcz Gdański Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
Wiem że niektóre z Was wykonują biżuterię. Chciałabym spróbować. Tylko nie wiem co jest potrzebne. Nie mam pojęcia w co trzeba się zaopatrzyć. Chodzi mi o kolczyki wiszące. Pomożecie?

może macie sprawdzonego sprzedawcę? proszę o opis szczegółowy bo jestem zielona :)
"Kiedys traktowałam ludzi dobrze, dzisiaj z wzajemnością..."
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Najlepiej wybrać takiego sprzedawcę, który jest najlepiej zaopatrzony, wtedy mozesz wszystko kupić u jednej osoby-jeden koszt przesyłki. Zastanów się najpierw jakie kolczyki chcesz zrobić i potem skompletuj.. bigle, szpilki, przekładki, koraliki, zaciski, druciki, zyłki, itp...
Swoje pierwsze "narzędzia" kupiłam w jakimś obi albo castoramie na dziale z narzędziami, potrzebne coś a'la szczypce do robienia haczyków, i coś do zaciskania (warto najpierw przejrzeć domową skrzynkę z narzędziami).
No i odrobina wyobraźni :)
Jest też masa stron gdzie krok po kroku pokazują co i jak zrobić, i co będzie potrzebne.
swego czasu nawet coś tu pokazywałam http://picasaweb.google.pl/emilia.prot/Bizuteria#

Dobrej zabawy :)
Dziękuję Ci :) na początek bym spróbowała podobne do tych które miałaś pomarańczowe z masy perłowej ( koła ) tylko nie wiem jak wpisać to w wyszukiwarce allegro? jak nazywa się ta część kolczyka? zawieszka?
"Kiedys traktowałam ludzi dobrze, dzisiaj z wzajemnością..."
chodzi Ci o bigle?
ja robiłam zakupy na korallo.pl

Inne tematy z forum Rodzina i dziecko bez ogłoszeń

Cukrzyca ciążowa - pytanie (37 odpowiedzi)

moja cukrzyca ciążowa jest bardzo dziwna :) po glukozie 75g mój wynik po 2h wynosił 154, na czczo...

macierzyństwo zamiast "kariery" (61 odpowiedzi)

Tak sie zastanawiam...czy jest tu jakaś mama, która wybrała tą drogę? Bo ja zawsze myślałam,...

Czy terapia małżeńska ma sens? (27 odpowiedzi)