Widok
bea nie da rady go nakłonić, a poza tym ja chyba też chciałabym jeszcze z rok poczekać... tzn chciałabym dzidzię, ale to nie jest odpowiedni czas dlatego, że pracuję jako nauczycielka tylko na zastępstwo, więc prace mam do czerwca, a w pazdzierniku zaczynam kolejne studia, poza tym właśnie zaczeliśmy budowę....no to nie jest dobry moment...choć oboje stwierdziliśmy, że ze staraniami poczekamy jeszcze tylko rok i do dzieła :)
Jestem Mamą Aniołka [*] + 24.05.2011 (9tc) - Oleńka...
ooo lotnisko i CH Auchan to też niedaleko mnie :) kurcze no.... ja sama bez dzieci...dziewczyny chyba poczuję presję otoczenia i też się postaram. :P choć wczoraj i dziś przytulaliśmy się bez zabezpieczenia więc kto wie, może dołączę :P ( sorry za takie intymne wyznania ;)
Monika, 32 lata, 8 lat w związku, niezamężna z wyboru ale z poparciem partnera :) , trzy córeczki w tym 5 lat i bliźniaczki trzy tygodniowe :), zwierzaczków narazie brak, dzielnica Lotnisko :)
No niestety Ola... Nawet policja na niewiele sią zdała... Kradli te rasy często a terenie trójmiasta, w Rumi w ostatnich trzech miesiącach roku 2009 ukradli trzy. Dwie sunie i naszego... :(((
A dziewczynki maja się dobrze tylko dziś sa niespokojne troszkę... ale to chyba moje wczorajsze "Karmi" się jeszcze im odbija...
A dziewczynki maja się dobrze tylko dziś sa niespokojne troszkę... ale to chyba moje wczorajsze "Karmi" się jeszcze im odbija...
heh :) Mi się od jakichś 3 tygodni nie wlecze :) Ale przyznam że dziś mam Dzień Dziecka i łażę w piżamie :) Może gdyby było ładniej... :P A tak to nawet stadion dziś odpada choć tęsknię za watą cukrową :p
Ja polecam Witomax :)
ja od niedawna była Rumianka (obecnie mieszkam na wsi za Chwaszczynem) ale jeszcze dość często tu bywam i pracuje, jestem z "centrum" Janowa :)
http://www.slubnemarzenie.com.pl
Kartki i zaproszenia okolicznościowe dla dzieci i dorosłych
min. na Chrzest, I Komunię, urodziny, rocznice.
Zaproszenia, zawiadomienia, zawieszki, winietki itd. na ślub