Widok

Żabka Banino

Muszę przyznać że jestem nie zadowolony z obsługi sklepu sieciowego Żabka w Baninie. Gdzie zniknęła ta miła obsługa co była kiedyś ?. Teraz jest jedynie pani szefowa, która jest bardzo chamska dla klientów, co idzie wbrew zasadzie nasz klient nasz pan.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 13

No i co w związku z tym?
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 1
Zmień sklap
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 1
Ludziom to się w tyłkach poprzewracalo. Sprzedawca też człowiek a klient czasem też jest niemiły i wymaga miłej obsługi.
popieram tę opinię 26 nie zgadzam się z tą opinią 3

a czy jest na świecie Żabka w której obsługa nie zachowuje się jakby klient jej przeszkadzał... myślałem że to przychodzi razem z franczyzą ;D
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

Znam 3 żabki w Gdańsku gdzie obsługa jest gites, jak by był ranking żabek to by dostały łapkę w górę :D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

ja byłem 2-3 dni temu i był młody chłopaczek. Na obsługę to bym nie narzekał, ale towar jakby mniej różnorodny niż w innych żabkach (zapewne przez wielkość lokalu).
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

to straszne
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

jak zyć? jak dalej żyć?
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

Krótko :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Potwierdzam .Ten Chłopak zawsze bardzo miły.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jak klientowi słoma z butów i błoto na podeszwie :-)
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0
A my jesteśmy zadowoleni. Ostatnio trafiamy zawsze na takiego miłego młodego Pana. Jak czyta to pozdrawiamy :)
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie było jej w sklepie byś wylał jej swe żale tylko tu płaczesz ?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zauwazyc mozna jedno facet piszacy na forum o takich sytuacjach nie ma jaj. Nie zdziwilbym sie gdyby napisala jakas kobieta... Ale facet... Totalna żenada. Gdybym to ja mial takich upierdliwych klientow ktorzy nosza d*py wyzej niz glowy to z pewnoscia reagował bym jak sprzedawcy. Na szczescie nie mam doczynienia z handlem. I wspolczuje ludzia ktorzy musza znosic zachowania i humory obcych im ludzi. Az z ciekawosc pojade dzis do popularnej zabki. Sprawdzic jaka to nie mila obsluga tam pracuje. Takze pewnie jeszcze tu zabawie. Pozdrawiam.
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 0

Niestety w handlu jest coraz gorzej z kulturą klienta. Niedługo sprzedawca będzie musiał jak japończyk kłaniać się w pas przy dzień dobry i do widzenia... Pieniądz psuje ludzi...
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 0

I odchudzić bo się Państwu nie podoba grubsza.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

albo kolor włosów nie ten
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Gdzie wasza kultura? Jak mozna tak chamsko kogos obrazac? Wy za to wygladacie jak ken i barbie?
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

Łapiesz ironię? To było właśnie do typka, który obraził ekspedientkę
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
" Dobry wieczor, dziekuje, prosze, dobranoc " czego chciec wiecej ?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
Żadasz tego od sprzedawcy czy klienta?
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
jak ci sprzedawcy mają się nie denerwować jak większość klientów podczas zakupów rozmawia przez telefon. Porażka.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0
Bylem w zabce przy ul. Borowieckiej wczoraj gdzie zostalem powitany, mile obsłużony i pozegnany. Nawet pan zaproponowal mi wieksze chipsy w tanszej cenie. Obsluga dla mnie 10/10. Gosc piszacy watek na kreske pewnie nie dostal stad ten temat :D hehe
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja w Xavierze -dział mięsny zawsze mówię Dzień dobry , natomiast panie tam pracujący nigdy pierwsze. A przychodzę tam od 2 lat.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 6

Bo te panie są bardziej zajęte plotkowaniem i pogaduszkami o swoich prywatnych sprawach niż klientem.
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 4

zgadza się. I wiecznie waga nie starowana lub nie ta wędlina na etykiecie.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 3

Mnie to tylko denerwuja te ich daszki. Ciagle musza je poprawiac bo spadaja a pozniej wedline pakują. Po co to? To juz nie te czasy!!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Nie wiem, ale mnie zawsze uczyli, że jeśli gdzieś się wchodzi to mówi się dzień dobry. A nie odwrotnie.
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 0

To zapraszam do innego mięsnego :) na klonowej np.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Sklep zawsze pełny, towaru nie brakuje. Obsługa naprawdę bardzo miła, jak nikogo nie ma można postać i porozmawiać. Nie rozumiem o co chodzi panu piszącemu wątek:) Tylko gdzie ta śliczna brunetka?:)
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zmień sklep, dzielnice i walnij się w czwrep i przestań hejtowac
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

ogólnie żabki to śmietnik z wybranym asortymentem i często starymi produktami, a ta w Baninie to dramat wśród "śmietników"
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 3

Opinia wyssana z palca. Jestem stałym klientem żabki w Baninie i moje odczucia się pozytywne. Robię również zakupy w Gdyni w żabkach więc mam porównanie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Fakt masz porównanie jak nie wiem co ;-)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Bez urazy ale sprzedawca też człowiek to raz, dwa czy jako sprzedawca musi klientom za przeproszeniem w d*pę włazić żeby był ze wszystkiego zadowolony, trzy kultura ,uśmiech itd działa w obie strony. Dlaczego ,,klienci" ciągle narzekają na sprzedawców (owszem wyjątki się zdarzają) wymagania jakby co najmniej helikopter kupowali a nie spożywkę czy bibeloty. Piszę tak bo od lat pracuję w handlu staram się być miła , pomocna bo ogólnie z natury taka jestem ale to co klienci czasem odwalają to ludzkie pojęcie przechodzi. Więcej kultury również ze strony klientów a proszę uwierzyć od razu obie strony poczują się lepiej. Na marginesie sprzedawcom też należy się szacunek a nie tylko pretensje i darcie....... buzi. Swoje frustracje proszę wyładowywać gdzie indziej a nie na Boga winnych pracowników. Po za tym jak ktoś pracuje po 10-12 godzin obsługuj setki ludzi dziennie, przepraszam ale ciężko przez tyle godzin mieć banana na twarzy więc proszę też o wyrozumiałość. Dziwne że sprzedawców tak się czepiają, ale nikt nie wspomni że od lat szczególnie Panie które pracują czy na poczcie, czy w Zusie czy innych urzędach to bez kija nie podchodź i co im wolno źle innych traktować???
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0
Racja , księżniczka z d*pa wyżej niż głowa . Jak miała żabkę w Gdyni tak samo było. Nic dziwnego ze już jej nie ma.Bezczelna gowniara nie dorosła do tego aby prowadzić sklep.Ja osobiście wymagam tylko dzień dobry i do widzenia nic więcej.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 4
Tu się tez Zgadzam.Jestem facetem i to ja mówię dzień dobry bo wypada kobiecie powiedzieć,ale mogła by Pani szefowa odpowiedzieć.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2
Nie wiem w czym problem, zawsze słyszę dzień dobry i do widzenia. Więc może głucho w waszych uszach.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 1


Zgadzam się, pani z Żabki przydałaby się silna konkurencja w Baninie. Ona nie wie, że żyje z klientów. Pewnie w Baninie i tak ma obrót zapewniony ale w obsłudze klienta jest dla mnie kosmitką. Chciałam raz wypłacić pieniądze bo bankomat w Biedronce był nieczynny. Pani mi kazała coś kupić, kupiłam i przyłożyłam kartę do czytnika, a pani na to, że właśnie kupiłam i wypłacić mi pieniędzy nie może bo trzeba kartę włożyć do terminala i że jak chcę wypłacić to muszę kupić jeszcze raz. Takie coś to mnie spotkało ostatni raz tylko w PRL w czasach wczesnej młodości generalnie Bareja a dla pani medal za profesjonalizm.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 6

Naprawdę straszne rzeczy, powinni zamknąć w takim razie żabkę za takie prlowskie praktyki. To Pani idzie wypłacać pieniądze do żabki. Koło Biedronki sprzedają truskawki, a Pani nie ma tam w ogóle terminala. Nie kupie tam. Nie jest profesjonalna.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Nie straszne ale żenujące. Pani z truskawkami nie oferuje usługi wypłaty pieniędzy a pani z żabki teoretycznie tak, bo tak ma napisane. Teraz nikt nie zamyka sklepów tylko sami właściciele, jak mają niskie obroty.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Skoro oferuje to i zna regulamin. Terminal sam podaje instrukcje. Starczylo czytac a nie karte przykladac
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Pewnie by starczyło ale pani do obsługi klienta się nie nadaje.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

A jej pracownik palący przed wejściem i kipujacy pod drzwi to podnosi standard?
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

To chyba jej mąż jest.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

A nie, to jak mąż to mu wolno... ;)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Proponuje zmienić personel. Bedzczelny gnojek rzuca w klientów pieniędzmi i niepotrafi liczyć. Jeżeli jest tam jaki kolwiek szef powinien dawno zrobić z tym imbecylem porządek.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3
Tez jestem zazenowana brakiem znajomosci ortografii
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Sam jesteś imbecylem skoro w necie wylewasz swoje żale. Spodobał się Twojej lasce dlatego oczerniasz w necie ?
Ps- nie musi umieć liczyć . System wylicza resztę.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
Jaka pierdoła z Ciebie że zadałeś sobie tyle trudu by odnaleźć wątek sprzed 11 miesięcy a ciężko było Ci jape otworzyć ;)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
pierdoła*
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

ostatnio ten miły sprzedający Pan powiedział mi ,ze czekolada Wedla prawie 5 zł kosztuje bo Żaka to ekskluzywny sklep.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Hmmm, zacznijcie od samych siebie. Jeśli klienci zachowują się nieuprzejmie to noe dziwię się sprzedawczyniom.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Najlepiej jakby powiedział, że jak Cię nie stać to nie kupuj, a tak chłop obrócił w żart. Pewnie jest Pani starszej daty. Nie zdążysz już za trendami, młodzieżą... Czasem warto się zastanowić czy nasze zachowanie jest stosowne albo samo to jak odbieramy sytuację. Dramat!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Inne tematy z forum Banino

Szambo - wywóz (43 odpowiedzi)

Hej ile płacicie za wywóz szamba 10m? U Richerta kolejna podwyżka (140pln) i zastanawiam się nad...

Taras z desek kompozytowych - (66 odpowiedzi)

Czy ktoś ma taras z desek kompozytowych? Polecacie jakieś konkretne firmy? Jak deski się...

Jak się mieszka w Baninie (3 odpowiedzi)

Cześć Chciałabym dopytać jak się mieszka w Baninie? Czy ktoś z Was dojeżdża do pracy do Gdańska?...

do góry