Widok
bankomat- transakcja była a kasy nie ma :(
Wczoraj chciałam wypłacić pieniądze z bankomatu. Nie mogłam ze swojego bankomatu bo nie było kasy więc skorzystałam z tego w biedronce na hallera. Bankomat przyjał kartę i w momencie gdy powinien wypłacić pieniązki jakby się zawiesił i pojawił się komunikat typu " Operacja trwała zbyt długo i została unieważniona". Kasy nie dostałam. Dzisiaj sprawdzam konto przez internet i oczywiście pieniążki niby zostały wypłacone ;/ Czy miałyście podobną sytuację? Jest szansa na to, że odzyskam pieniązki ? Do kogo powinnam dzwonić z reklamacją?
Powinnaś zadzownic na numer podany na bankomacie w momencie jak nie wypłaciło Ci kasy. Oni wtedy sprawdzają, czy faktycznie zostały wypłacone... A teraz to nie wiem, ale ja bym próbowała na ten numer z bankomatu.
Swoja drogą, od piątku coś się dzieje z tymi euronetami... W budynku poczty na długiej-nie wypłaciło kasy (bo nie...), w auchan w sobotę- też jakiemuś panu nie wyplaciło, no i Ty dziś...
Swoja drogą, od piątku coś się dzieje z tymi euronetami... W budynku poczty na długiej-nie wypłaciło kasy (bo nie...), w auchan w sobotę- też jakiemuś panu nie wyplaciło, no i Ty dziś...
Ja też złożyłam do banku reklamacje i już czekam 2 miesiące bankomat nie wypłacił mi 2700 to bankomat standandera a konto mam gdzie indziej
Masakra tyle czekać na pieniądze a jak ktoś ma tylko takie źródło dochodu to za co żyć
Będę składała sprawę do sądu niech odsetki płacą im jak jest się winnym to szybko się upominają
Masakra tyle czekać na pieniądze a jak ktoś ma tylko takie źródło dochodu to za co żyć
Będę składała sprawę do sądu niech odsetki płacą im jak jest się winnym to szybko się upominają
Start
Bankomaty
Jak korzystać
Wyszukiwarka bankomatów
FAQ
Współpraca
Wpłatomaty
RIA Transfery pieniężne
RIA Get Money
epay: Produkty i usługi
Reklama na bankomatach
Współpracuj z nami
Kariera FAQ
Bankomaty Euronet pozwalają na komfortowy dostęp do Twoich pieniędzy wszędzie tam, gdzie tego najbardziej potrzebujesz.
Bankomaty Euronet zlokalizowane w oddziałach niżej wymienionych banków są dostępne dla Klientów na takich samych zasadach jak bankomaty w lokalizacjach niezależnych (np. w centrach handlowych czy na stacjach benzynowych).
W każdej chwili możesz także zasięgnąć informacji u konsultantów Działu Obsługi Klienta Euronet, którzy 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pełnią dyżury pod numerem: 0 801 324 024 (dla telefonii stacjonarnej na terenie całej Polski) oraz + 48 22 519 77 71 (dla posiadaczy telefonów komórkowych oraz osób dzwoniących z zagranicy).
Czy moja karta jest akceptowana w bankomacie sieci Euronet?
Bankomaty Euronet akceptują Twoją kartę, jeśli posiada ona jedno z niżej wymienionych oznaczeń umieszczonych także na bankomacie: Visa, Visa Electron, Plus, MasterCard, EuroCard, Maestro, Cirrus, Diners Club, American Express, PolCard, PolCard Bis, Galia.
Z jakich usług mogę skorzystać w bankomacie Euronet?
Korzystając z naszych bankomatów masz do dyspozycji szeroki wachlarz usług. Możesz wypłacić gotówkę, zrobić przelew, opłacić rachunek, zmienić kod PIN do karty, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej oraz sprawdzić stan swojego konta. Bankomaty Euronet umożliwiają również doładowanie kont telefonów w systemie pre-paid:.
W jaki sposób mogę zasilić konto telefonu w bankomacie sieci Euronet?
Podobnie jak w przypadku wypłaty gotówki, na początku powinieneś wskazać język obsługi i wprowadzić kod PIN. Następnie wybierz opcję Inne usługi/telefonia GSM oraz odpowiedniego operatora telefonii komórkowej. Bankomat poprosi Cię o podanie numeru telefonu, którego konto chcesz zasilić, potem o jego potwierdzenie oraz wybór właściwej wartości doładowania. Na zakończenie urządzenie zwróci kartę oraz wydrukuje potwierdzenie dokonanej transakcji.
UWAGA! Wprowadzając numer telefonu, powinieneś mieć pewność, że jest on prawidłowy i należy do osoby, której konto chcesz zasilić. Ponieważ doładowanie następuje natychmiast po zakończeniu transakcji, anulowanie błędnego zasilenia nie jest możliwe.
Czy moja transakcja jest obciążona prowizją?
Prowizja za korzystanie z bankomatów jest ustalana i pobierana przez Twój bank. Dzięki umowom z zakresu uczestnictwa w sieci Euronet, wiele największych polskich banków nie pobiera od swoich klientów prowizji za korzystanie z naszych bankomatów. Aby sprawdzić, czy Ty również możesz wypłacać gotówkę z urządzeń Euronet bez prowizji lub na preferencyjnych warunkach skontaktuj się ze swoim bankiem. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz także w tabeli opłat i prowizji Twojego banku.
Doładowania kont telefonów GSM przez bankomaty są transakcjami, które realizowane są bez prowizji.
Co robić, jeśli moja karta zostanie zatrzymana?
Jeżeli bankomat nie zwrócił karty, jednocześnie informując o:
utracie ważności karty,
zgłoszeniu karty jako zgubionej lub skradzionej,
przekroczeniu dopuszczalnej ilości prób wprowadzenia błędnego kodu PIN,
powinieneś wyjaśnić sprawę bezpośrednio z bankiem jako wystawcą Twojej karty.
W pozostałych przypadkach prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Euronet.
Konsultanci naszej firmy są do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu: 0 801 324 024 (dla telefonii stacjonarnej na terenie całej Polski) oraz + 48 22 519 77 71 (dla posiadaczy telefonów komórkowych oraz osób dzwoniących z zagranicy). Jeśli korzystasz z poczty elektronicznej, możesz również kierować ewentualne pytania dotyczące korzystania z bankomatów na adres: Customerservicegroup-pl@euronetworldwide.com
Bankomat nie wypłacił mi pieniędzy. Co było przyczyną? Czy konto zostanie obciążone?
Przyczyną takiej sytuacji może być:
brak środków na Twoim koncie,
przekroczony limit wypłat w danym dniu,
błędnie wpisana kwota (bankomat wydaje banknoty 50- i 100-złotowe),
błędnie wprowadzony kod PIN kod lub jego niewłaściwe potwierdzenie,
brak gotówki w bankomacie,
brak połączenia z bankiem,
blokada lub utrata ważności karty.
W podanych przypadkach Twój rachunek nie zostanie obciążony.
Aby uzyskać szczegółowe informacje na ten temat, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Euronet. Konsultanci naszej firmy są do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu: 0 801 324 024 (dla telefonii stacjonarnej na terenie całej Polski) oraz + 48 22 519 77 71 (dla posiadaczy telefonów komórkowych oraz osób dzwoniących z zagranicy). Jeśli korzystasz z poczty elektronicznej, możesz również kierować ewentualne pytania dotyczące korzystania z bankomatów na adres: Customerservicegroup-pl@euronetworldwide.com
Bankomaty
Jak korzystać
Wyszukiwarka bankomatów
FAQ
Współpraca
Wpłatomaty
RIA Transfery pieniężne
RIA Get Money
epay: Produkty i usługi
Reklama na bankomatach
Współpracuj z nami
Kariera FAQ
Bankomaty Euronet pozwalają na komfortowy dostęp do Twoich pieniędzy wszędzie tam, gdzie tego najbardziej potrzebujesz.
Bankomaty Euronet zlokalizowane w oddziałach niżej wymienionych banków są dostępne dla Klientów na takich samych zasadach jak bankomaty w lokalizacjach niezależnych (np. w centrach handlowych czy na stacjach benzynowych).
W każdej chwili możesz także zasięgnąć informacji u konsultantów Działu Obsługi Klienta Euronet, którzy 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pełnią dyżury pod numerem: 0 801 324 024 (dla telefonii stacjonarnej na terenie całej Polski) oraz + 48 22 519 77 71 (dla posiadaczy telefonów komórkowych oraz osób dzwoniących z zagranicy).
Czy moja karta jest akceptowana w bankomacie sieci Euronet?
Bankomaty Euronet akceptują Twoją kartę, jeśli posiada ona jedno z niżej wymienionych oznaczeń umieszczonych także na bankomacie: Visa, Visa Electron, Plus, MasterCard, EuroCard, Maestro, Cirrus, Diners Club, American Express, PolCard, PolCard Bis, Galia.
Z jakich usług mogę skorzystać w bankomacie Euronet?
Korzystając z naszych bankomatów masz do dyspozycji szeroki wachlarz usług. Możesz wypłacić gotówkę, zrobić przelew, opłacić rachunek, zmienić kod PIN do karty, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej oraz sprawdzić stan swojego konta. Bankomaty Euronet umożliwiają również doładowanie kont telefonów w systemie pre-paid:.
W jaki sposób mogę zasilić konto telefonu w bankomacie sieci Euronet?
Podobnie jak w przypadku wypłaty gotówki, na początku powinieneś wskazać język obsługi i wprowadzić kod PIN. Następnie wybierz opcję Inne usługi/telefonia GSM oraz odpowiedniego operatora telefonii komórkowej. Bankomat poprosi Cię o podanie numeru telefonu, którego konto chcesz zasilić, potem o jego potwierdzenie oraz wybór właściwej wartości doładowania. Na zakończenie urządzenie zwróci kartę oraz wydrukuje potwierdzenie dokonanej transakcji.
UWAGA! Wprowadzając numer telefonu, powinieneś mieć pewność, że jest on prawidłowy i należy do osoby, której konto chcesz zasilić. Ponieważ doładowanie następuje natychmiast po zakończeniu transakcji, anulowanie błędnego zasilenia nie jest możliwe.
Czy moja transakcja jest obciążona prowizją?
Prowizja za korzystanie z bankomatów jest ustalana i pobierana przez Twój bank. Dzięki umowom z zakresu uczestnictwa w sieci Euronet, wiele największych polskich banków nie pobiera od swoich klientów prowizji za korzystanie z naszych bankomatów. Aby sprawdzić, czy Ty również możesz wypłacać gotówkę z urządzeń Euronet bez prowizji lub na preferencyjnych warunkach skontaktuj się ze swoim bankiem. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz także w tabeli opłat i prowizji Twojego banku.
Doładowania kont telefonów GSM przez bankomaty są transakcjami, które realizowane są bez prowizji.
Co robić, jeśli moja karta zostanie zatrzymana?
Jeżeli bankomat nie zwrócił karty, jednocześnie informując o:
utracie ważności karty,
zgłoszeniu karty jako zgubionej lub skradzionej,
przekroczeniu dopuszczalnej ilości prób wprowadzenia błędnego kodu PIN,
powinieneś wyjaśnić sprawę bezpośrednio z bankiem jako wystawcą Twojej karty.
W pozostałych przypadkach prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Euronet.
Konsultanci naszej firmy są do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu: 0 801 324 024 (dla telefonii stacjonarnej na terenie całej Polski) oraz + 48 22 519 77 71 (dla posiadaczy telefonów komórkowych oraz osób dzwoniących z zagranicy). Jeśli korzystasz z poczty elektronicznej, możesz również kierować ewentualne pytania dotyczące korzystania z bankomatów na adres: Customerservicegroup-pl@euronetworldwide.com
Bankomat nie wypłacił mi pieniędzy. Co było przyczyną? Czy konto zostanie obciążone?
Przyczyną takiej sytuacji może być:
brak środków na Twoim koncie,
przekroczony limit wypłat w danym dniu,
błędnie wpisana kwota (bankomat wydaje banknoty 50- i 100-złotowe),
błędnie wprowadzony kod PIN kod lub jego niewłaściwe potwierdzenie,
brak gotówki w bankomacie,
brak połączenia z bankiem,
blokada lub utrata ważności karty.
W podanych przypadkach Twój rachunek nie zostanie obciążony.
Aby uzyskać szczegółowe informacje na ten temat, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Euronet. Konsultanci naszej firmy są do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu: 0 801 324 024 (dla telefonii stacjonarnej na terenie całej Polski) oraz + 48 22 519 77 71 (dla posiadaczy telefonów komórkowych oraz osób dzwoniących z zagranicy). Jeśli korzystasz z poczty elektronicznej, możesz również kierować ewentualne pytania dotyczące korzystania z bankomatów na adres: Customerservicegroup-pl@euronetworldwide.com
Gdzie zareklamować niesłuszne obciążenie rachunku?
Reklamacje dotyczące transakcji dokonanych kartami płatniczymi powinieneś złożyć w banku, który wystawił Twoją kartę. W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości związanych z obciążeniem rachunku, możesz również skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Euronet. Pomagamy bankom w odtwarzaniu rzeczywistego przebiegu transakcji, co umożliwia korygowanie ewentualnych przypadków niesłusznych obciążeń.
Reklamacje dotyczące transakcji dokonanych kartami płatniczymi powinieneś złożyć w banku, który wystawił Twoją kartę. W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości związanych z obciążeniem rachunku, możesz również skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Euronet. Pomagamy bankom w odtwarzaniu rzeczywistego przebiegu transakcji, co umożliwia korygowanie ewentualnych przypadków niesłusznych obciążeń.
dzwonilam na numer podany z tego bankomatu, ktory nie wyplacil kasy. Pan przyjal reklamacje ale kazał mi ją złożyć również w swoim banku czyli millennium. Zadzwonilam także do millenium. Te pobrane pieniadze sa zablokowane bo w ciągu tygodnia powinny być zaksięgowane lub nie. Jeżeli zostaną zaksięgowane to wtedy dopiero mogę złożyc reklamację bo teraz oni nic nie mogą zrobić. Mogą oczywiście nie zostać zaksięgowane i się odblokują. Ale na moje pytanie czy jest szansa, że nie zostaną zaksięgowane pan tak dziwnie odpowiedział, że raczej w to wątpie.....Super to teraz poczekam sobie tydzień :/ Już nigdy więcej nie skorzystam z tego bankomatu eCard w biedronce.
Mi kiedys bankomat Euronetu na Swietojanskiej (niedaleko EMPIKu) zamiast 200zl wyplacil 150zl. Zlozylam reklamacje w mBanku, od razu, ale stwierdzili, ze wg nich wyplacil 200zl i nie zwrocili mi kasy. Takze nie mozemy liczyc ani na uczciwosc banku, ani bankomatu, albo ma sie szczescie i wszystko bedzie ok, albo nas oleja. Teraz jak wyplacam kase, to rozkladam od razu majac nadzieje, ze kamera z bankomatu zobaczy ile tego bylo. Bo inaczej nie ma szans na udowodnienie, ze nie wyplacil calej kwoty.
ja miałam tak że bankomat nie wypłacił mi forsy ale wydał mi potwierdzenie że pieniądze wypłacił ,chociaż nie wybrałam opcji potwierdzenia ,czekałam pod bankomatem chwilę czy może mi wypłaci i zanim dotarłam do banku miałam oczywiście jazdę że ja odeszłam od bankomatu a wtedy gotówka wyszła ,poszłam do oddziału i okazało się że moje pieniądze sa zablokowane ,że wrócą w ciągu tyg na moje konto jak euronet będzie sie rozliczał ,wróciły w ciągu 4 dni.
Miałam dwa razy taką sytuację. Raz się zagapiłam i bankomat wciągnął środki spowrotem, drugi raz nie wypłacił. Oczywiscie środki na koncie zablokowane jako "zrealizowane"
Od razu telefon do banku (infolinia mbank), przyjeli reklamację i po ok 2 tygodniach pieniadze wrocily na konto. Tez euronet.
Zawsze trzeba reklamowac.
Od razu telefon do banku (infolinia mbank), przyjeli reklamację i po ok 2 tygodniach pieniadze wrocily na konto. Tez euronet.
Zawsze trzeba reklamowac.