Widok

rodzina stymulator czy inhibitor dziecka twórczego

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Kochani weszłam na Wasze forum przypadkiem. Jestem studentką II roku pedagogiki.
Jestem włąsnie w trakcie pisania pracy na temat: Rodzina jako stymulator czy ihibitor twórczości dziecka.
Proszę Was o wypowiedzenie się na ten temat. Czy Waszym zdaniem rodzina jest stymulatorem twórczosci dziecka i w jaki sposób pobudza je twórczo? Ale też czy Waszym zdaniem rodzina jest inhibitorem twórczosci dziecka i w jaki sposób moze zahamowywać jego twórczość?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zależy od rodziny :D
Agatha, z ust mi to wyjelas :-)
a co to jest w tym przypadku ten inhibitor ?
Inhibitorami są czynniki które hamują rozwój twórczy dziecka.
mogłabyś rozwinąć swoją wypowiedź? Jeżeli zależy to od rodziny, to jakie warunki- Twoim zdaniem- ta rodzina powinna spełniać zeby stymulować rozwój dziecka, a czego nie powinna robić żeby nie hamować rozwoju twórczego?
Są rodziny, które będą strymulować rozwój dziecka, są takie, które będą go hamować, i to we wszystkich dziedzinach. Moim zdaniem powinnaś zawęzić temat, zarówno wybrać rodzaj rodzin ze względu na jakąś cechę, jak i rodzaj twórczości dziecka.
myslle,ze upraszczajac pytanie, masz szanse na wiecej odpowiedzi. masz do czynienia z praktykami nie teoretykami pedagogiki (pisze to bez zadnych podtekstow:)), wiec pewnie wiele z nas chetnie sie wypowie- bo pewnie zalezy Ci n przykladach, jesli sformulujesz je inaczej
no własnie, myślę, że forma stymulacji zależy od wielu czynników takich jak miejsce zamieszkania ( wieś, miasto ), wykształcenie, możliwości finansowe czy wiek rodziców