Widok

ile płacicie za wizytę u endokrynologa

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Ile płacicie za wizytę u endokrynologa od tarczycy? Ja płacę na razie 100 zł, ale pewnie od stycznia będzie podwyżka i chcę wiedzieć, czy te 100 zł to dużo czy średnio. Jestem zadowolona z lekarza, ale kasa też się liczy - może zmienię?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
120 zł w inviccie
Derm-art Gdynia, 100 zł
Dzięki za odpowiedzi, liczę, że jeszcze się ktoś odezwie, bo endokrynologów od tarczycy jest chyba znacznie więcej. Ciekawe, jaka jest rozpiętość cen - ile można zapłacić najmniej, a ile bierze rekordzista?
z doświadczenia mogę powiedzieć że jak ma się dobrego lekarza to warto się go trzymać:)))mimo podnoszenia cen:)
80zł na ul. Kowalskiej 5
dla 20 zł nie warto rezygnowac z dobrego specjalisty...
Czy ten endokrynolog od tarczycy z ul.Kowalskiej ma na pieczątce napisane "endokrynolog" czyli że ma zrobioną specjalizację? Bo przedtem leczyłam się niby u endokrynologa, a był to zwykły internista.
tak, dr Stefanowicz-Kujawa
Cokolwiek w życiu robisz, nie ma większego znaczenia. Ale ważne jest, żeby to robić
na Kowalskiej przyjmuje tez doktor Babińska która ma chyb a jakos lepsze opinie niz dr Kujawa..
Ja 90zl na we wrzeszczu na ul. Grunwaldzkiej. dr Krustosiak od ponad 3lat do niej chodze

image
kotta dziwne te twoje pytania jakby wywiad hehe wśród lekarzy:)))moj nie ma na dokładnie endokrynolog ale jest specem i ma ta specjalizację:)))Zresztą na jego stronie masz wszystko. Znajdź wątek endokrynolog z Gdyni. Podejrzewam jednak że już tam byłaś:)))pozdrawiam
Nie wiem, czemu dziwne, chyba normalne, ze chcę wiedzieć jakie są ceny. Jak kupuję coś, to też najpierw sprawdzam różne ceny i wybieram tę, która wydaje mi się korzystna (nie zawsze tę najmniejszą). Ale dzięki za odpowiedzi.
oj masz rację:))))ale zdrowie jest czasmi bezcenne:)
nuuuuuu, Kamila ma rację...