Widok

makijaż permanentny brwi metodą piórkową/włoskową/cieniowaną gdzie???

Witajcie!

Będę wdzięczna za wszystkie opinie. Planuję sobie zrobić makijaż brwi jedną z metod jak w tytule wątku. Miałam już metodą tradycyjną i to kilka razy, niestety dla mnie wygląda to zbyt mało naturalnie. Mam drobną twarz i wyraźne kreski mi zwyczajnie nie pasują. Mój problem polega na tym, że po wieloletniej nieudanej regulacji mam bardzo, bardzo przerzedzone brwi, właściwie prawie ich nie mam. Codziennie muszę malować kredką i trwa to zdecydowanie za długo. Czy możecie polecić jakiś dobry, sprawdzony salon/osobę najchętniej której efekt pracy same widziałyście u siebie lub u kogoś, Panią dokładną, perfekcjonistkę? Pomóżcie mi proszę dokonać wyboru bo im więcej czytam w necie tym bardziej jestem zielona :) Dzięki!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dołączam sie do pytania , bym chciała namiary na jakieś dobre salony.
Mnie interesuje tylko metoda włoskowa.
Orientujecie się może jaki jest koszt takiego zabiegu?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zapraszam do Kashmir Spa. Cena brwi to 600 zł - cena zawira konsultacje z lingeristka, wykonanie i korekte po 3 tygodniach. Zapraszamy serdecznie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
Moja koleżanka robiła sobie brwi w salonie ExcellentQ w Gdańsku. Wygląda bardzo naturalnie. Jej opinia o zabiegu też była pozytywna. Cena z tego co pamiętam to około 800-900zł. Oczywiście była też na korekcie po jakimś czasie za która nie musiała dodatkowo płacić. Ona mi polecała zarówno sam zabieg jak i ten salon.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
polecam Nturestudio na Lastadii u pani beatki robilam tam brwi i usta a moja siostra kreski na gornej powiece
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
w końcu zrobiłam i jestem bardzo zadowolona :)
odsyłam do mojego wątku

http://forum.trojmiasto.pl/zrobilam-sobie-makijaz-permanentny-brwi-piorkowy-szczerze-polecam-salon-t456898,1,51.html