Widok

nnt. TRWAŁA na włosach :)

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
hej, mam pytanko do dziewczyn co wykonywały ten zabieg na swoich włoskach- jaką metodą i czy mocno zniszczyłyście sobie włosy? Na jak długo starcza i czy potem nie wyglądają jak siano?
Proszę o rady bo zastanawiam się nad tymże "zabiegiem" :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja zamiast trwałej zdecydowałam się na tzn.mokrą włoszkę, ale niestety nie byłam zadowolona z efektu bo włosy nie wyglądały ani na kręcone ani na proste :/ trwała każdy fryzjer odradza z 2 powodów - nie modna i niszczy włosy. mi dwie fryzjerki znajome powiedziały "ja ci nie zniszczę włosów, a poza tym ktos sobie teraz trwałą robi... za młoda jesteś": )

Jestem Mamą Aniołka [*] + 24.05.2011 (9tc) - Oleńka...
no nie znam się na tym a mam na myśli po prostu loki a sztuczne loki kojarzą mi się tylko z trwałą :) Mokra włoszka? To muszę zobaczyć.
Ja robiłam 4 lata temu chemiczna - trwała utrzymała się 3 dni - nigdy wiecej trwały jedyny pożytek z tego, że wysuszyło mi włosy a mialam mega przetluszczające wiec moim zdaniem to trochę pomogło. Poza tym te babki ktore maja proste chca krecone i odwrotnie wiec niedogodzisz a nie kazdy moze miec krecone widac.
Ja osobiście odradzam tego zabiegu,gdyż każda trwała naszczy włosy.Jeśli jednak sie zdecydujesz na trwałą to pamiętaj ze o takie włosy trzeba dbać dwa razy bardziej aby jakoś ten skręt wygladał.Aha i jeszcze jedno jeśli miałas rozjaśniane włosy takiego zabiegu jak trwała ondulacja mie powinnaś sie podejmować bo spalisz sobie włoski.
a ja miałam robioną 2 razy rok po roku i byłam zadowolona. Miałam podniesione włosy.
Niestety trochę się wysusyły. No jak już jej nie chciałam to trochę trwa zanim odrosną nowe :)

Generalnie ze względu na stan kilka miesięcy po już się nie zdecyduję. Ale trzymała się długo.

Ja miałam robioną kwaśną czy ziołową...Nie pamiętam juz