Widok

pomocy! właśnie się dowiedziałam

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Dziewczyny wczoraj test ciążwy pokazał mi 2 kreseczki! Wizytę u ginekologa mam dopiero w poniedziałek, nie wiem co mam teraz robić? Spanikowałam! Czego mam nie jeść? kocham wodę gazowaną, mogę ją pić? Wiem, że pytanie wydają się żałosne ale jestem po prostu zielona i się boję. Przez ostatnie dni ostro "balowałam" związku z urlopem, alkohol lał się strumieniami, codziennie łykałam ibuprom już nie wspominając o 5 mocnych kawach dziennie. Czy swoim zachowaniem mogłam zrobić krzywdę maleństwu?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
hmm...........No to niezle! Jesli byly to spore ilosci alkoholu i tabletek to niewiem niewiem....czy to moglo nie wplynac na dziecko.Ja tez pilam piwo gdy jeszcze nie wiedzialam o ciąży ale to byly tylko dwa,wiec tak jakby wcale.A ktory to bylby tydzien? A co do jedzenia,to spokojnie-mozesz jesc normalnie tak jak do tej pory.Niewiem jak z napojami gazowanymi,bo ja je zawsze rzadko piłam,ale traz w 5 miesiacu np piję i wiem ze mozna.

image
bez paniki...skąd miałas wiedzieć...organizm jest tak skonstruowany, ze nic się nie stało na pewno

ja też piłam alkohol i na święta i na sylwestra, dopiero później się dowiedziałam, ze już wtedy byłam w ciąży

image
image
nie ma co od razu panikować, ja też za nim się dowiedziałam to ostro balowałam!!!! A córeczkę mam zdrową. Ważne żebyś teraz o siebie dbała!!!
Na początek kup kwas foliowy!!!! Pij dużo wody NIEGAZOWANEJ!!! Jedz dużo warzyw i owoców!!!

image