Widok

usg w ciąży- główka większa od brzuszka miał ktoś?

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Właśnie wróciłam z usg jestem w 33 tydz ciąży lekarz powiedział, że główka dziecka jest odpowiednia na 33 tydz ale brzuszek jest za mały na 30tydz. Miała któraś coś takiego?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2
A co Ci lekarz powiedział na to? Dziecko nie jest za małe niż powinno być wg terminu z OM?
Moja przestała rosnąć ok 33 - 35 tyg i też miała brzuszek mniejszy. Miałam CC przez to, ale z małą wszystko OK.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
no u mnie też dziewczynka:) waga okolo 1800. mam nadzieje ze btez bedzie wszystko ok
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2
a jak wody płodowe?
Moj maly tak mial i nic to nie znaczylo. Urodzil sie dlugi i chudy, tak tez wygladal juz duzo wczesniej na usg i nikogo to nie niepokoilo. Za to teraz bardzo szybko przybiera na wadze i sie ta drobna dysproporcja chyba szybko wyrownala, chociaz itak nie miala wiekszego znaczenia ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
dzieki
up
moja mala tak miala, roznica juz pod koniec dochodzila do 4 tyg miedzy glowka a brzuszkiem. urodzila sie duza dziewucha 2 tyg po terminie, 4310;-) zdrowa jak ryba;-)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2
to wszystko bardzo pocieszające:) dzieki:)