Widok

Ciśnieniomierz - jaki wybrać?

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Z uwagi na to że moje ciśnienie szaleje muszę zakupić jakiś ciśnieniomierz. Pytanie teraz jaki??? Jestem zielona w temacie. Chciałabym żeby był dokładny, łatwy w obsłudze i nie przekłamywał wyników co podobno się często zdarza.
Macie jakieś doświadczenie w tym temacie? Użytkujecie jakiś? a moze wasi rodzice korzystają z jakiegoś?

Proszę o rady!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja w ciąży też musiałam mierzyć ciśnienie i kupiłam sobie ciśnieniomierz tech-med tma 10( naramienny cyfrowy) bo głównie nadgarstkowe przekłamują.
Jestem z niego bardzo zadowolona.
Wiem że dobre są też ciśnieniomierze omron.
imageimage
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja mam Omron, kupilam dokladnie taki, jakim mierza u nas w przychodni cisnienie.
tez ma normalny rekaw na ramie.
moj to Omron M3
ja mam cisnieniomierz OMRON M2 COMPANY
korzystam z niego juz dobre 4lata i bardzo sobie chwale wyniki sa bardzo dokladne i zapamietuje kilka ostatnich pomiarow
http://agd.worldtrade24.pl/cisnieniomierz-omron-m2-classic-p-5037.html
dzięki dziewczyny za szybką odpowiedź.
Ja używam BP A200 AFIB. Też nie byłam w temacie ciśnieniomierzy, jak szukałam odpowiedniego, ale ten z Microlife miał jako jedyny opcję wykrywania migotania przedsionków, co ułatwiło mi wybór.

Jaki polecacie naramienny czy moze jednak wybrać nadgarstkowy?

Jesli chodzi o ciśnieniomierze, polecam zerknąć sobie na sprzęty od firm:
Citizen
Oro
Smart Tech
Dobre sprzęty, które są obecnie do kupienia w sklepach medycznych oraz aptekach. Aczkolwiek polecam poszukac w sklepach internetowych z uwagi na niższą cenę niż w sklepach stacjonarnie. Na przylad warto jest sobie zerknąć tutaj:
https://megamedic.pl/cisnieniomierz-naramienny

Moim zdaniem naramienny daje najbardziej adekwatne wyniki.